הכדורגלן "הגיי" מחק את חשבון הטוויטר שלו: "לא חזק מספיק"

פרמיירליג
פרמיירליג | Catherine Ivill/Getty Images

לאחר הדיווח שאחד מכוכבי הפרמיירליג מעוניין לצאת מהארון, אותו שחקן הודיע כי יקיים מסע"ת בה יחשוף את זהותו, אולם הכדורגלן חטף רגליים קרות ומחק את חשבון הטוויטר לצמיתות: "תזכרו שיש לי גם רגשות"

(גודל טקסט)
ביום שני האחרון סיפרנו לכם כי עיתון ה'סאן' האנגלי דיווח על כך שאחד מכוכבי הפריימרליג מעוניין לצאת מהארון ולהצהיר על היותו הומוסקסואל, אך באותה נשימה במועדון בו השחקן משחק חוששים מרתיעה ומחאות מצד האוהדים בעקבות הידיעה המרעישה.


היום (רביעי) ה'גרדיאן' דווח שמשתמש אנונימי בטוויטר שהזדהה כאותו הכדורגלן שרצה לצאת מהארון, קיבל רגליים קרות והחליט שלא לצאת בהצהרות כרגע מהסיבה שהוא מרגיש "לא חזק מספיק כדי לעשות את הצעד הזה ולהתמודד עם השלכותיו".


אותו כדורגלן הודיע בטוויטר כי יקיים עוד היום מסיבת עיתונאים בה יחשוף את זהותו, אך אתמול בערב (שלישי) פרסם שתי הודעות בחשבון שלו FootballerGay, רגע לפני שמחק אותו לצמיתות. חשוב לציין כי עד לרגע שמחק את החשבון, היו לו למעלה מ-50 אלף עוקבים. "חשבתי שאני חזק יותר. אך טעיתי", כך כתב בהודעה הראשונה.




לאחר מכן, פירט יותר לעומק: "תקללו אותי כמה שאתם רוצים, תמעיטו בערכי, תצחקו עליי, אני יודע שזה מה שהרבה יעשו ואני לא יכול לשנות את זה, אבל אני לא חזק מספיק כדי לעשות את זה", שיתף הכדורגלן המתוסכל.


עוד כתב בהודעה השנייה רגע לפני שמחק את חשבון הטוויטר שלו: "רק תזכרו שיש לי גם רגשות. אני לא יוצא כרגע מהארון אבל תהיו משוכנעים שממש לא מדובר במתיחה. בחיים לא הייתי עושה כזה דבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי