קלופ: "למנצ'סטר סיטי אין מושג איזו ליברפול היא תפגוש בשבוע הבא"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

המאמן הגרמני דיבר לאחר התבוסה נגד נאפולי והתייחס לשחקני המפתח שחוזרים לאימונים: "התקופה הזאת סוף סוף נגמרה". לקראת המשחק במגן הקהילה (ראשון, 16:50, ישיר בספורט1) אמר: "אנחנו נפתיע את עצמנו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול הובסה אמש (ראשון) 3:0 על ידי נאפולי במשחק הכנה בסקוטלנד. אמנם שני כוכבי הקבוצה, אליסון, סאדיו מאנה, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, עדיין שוהים בחופשה וטרם חזרו לאימוני הקבוצה, אך יחד עם זאת קלופ בחר בהרכב חזק שכלל את וירג'יל ואן דייק, ג'יימס מילנר, אנדרו רוברטסון וג'ורג'יניו ווינאלדום.

יורגן קלופ לא היה מודאג מהתוצאה ורמז כי העבודה האמיתית תתחיל במחנה בשבוע הבא: "התחלנו ממש טוב ואז 'בום', זהו. לא היינו מספיק סבלניים ברגעים הנכונים לא שיחקנו מספיק כדורגל קבוצתו וקרסנו פיזית ברגעים מסוימים".

על שחקני המפתח שחוזרים לקבוצה אמר: "סוף סוף התקופה הזאת נגמרה, מעולם לא הייתי במצב ששישה שחקנים לא עשו הכנה לקדם עונה, זה פשוט מוזר". פרט לשלישיית ההתקפה והשוער המצטיין קלופ דיבר גם על נאבי קייטה ושרדאן שאקירי. קלופ הוסיף בנושא: "החדשות הטובות הן שלמנצ'סטר סיטי אין מושג נגד מי היא תתמודד בשבוע הבא במגן הקהילה, מכיוון שכנראה נפתיע גם את עצמינו".


מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו. יחזרו לאימוני ליברפול (AFP)

בנוסף התייחס הגרמני על כושר המשחק אליו יגיעו השחקנים הנעדרים: "הם התאמנו כבר פעם אחת, הם יגיעו לפה מחר. הם יצטרכו לעלות הילוך בתקווה שיוכלו לשחק כבר ביום רביעי. יחזרו לי חמישה שחקנים מתוך שישה (נאבי קייטה עדיין פצוע), שזה מספיק טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי