פפה צפוי לפתוח כבר במשחק ההכנה נגד ברצלונה ביום ראשון

ניקולא פפה
ניקולא פפה | האתר הרשמי

הרכש הטרי, היקר ביותר בתולדות המועדון, אמור לקבל מאמרי את ההזדמנות כבר במשחק במסגרת גביע גאמפר (שידור ישיר בספורט4). המאמן: "השלמנו את אחת המטרות שלנו". באנגליה טוענים: התותחנים מתקרבים להחתמת טיירני

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
שבוע בלבד נותר לפני פתיחת העונה בפרמייר ליג, והקבוצות עסוקות בעיקר בהתחזקות לקראת המחזור הראשון. את מירב הכותרות תופסת בימים האחרונים ארסנל, שביצעה את הרכש הגדול ביותר בתולדותיה כשהחתימה אתמול (חמישי) את ניקולא פפה מליל תמורת 72 מיליון ליש"ט. פפה מצטרף לדני סבאיוס שהושאל מריאל מדריד ולגבריאל מרטינלי ו-וויליאם סאליבה, שחתמו מוקדם יותר הקיץ.


ארסנל תפתח את העונה ביום ראשון ה-11 באוגוסט במשחק חוץ נגד ניוקאסל, אבל עוד לפני כן פפה אמור לפתוח במשחק האימון נגד ברצלונה בגביע גאמפר ביום ראשון (20:50, שידור ישיר בספורט1).


המאמן אונאי אמרי אמר: "החתמת שחקן מהטופ העולמי היתה אחת המטרות העיקריות שלנו בחלון ההעברות. אני מאושר שניקולא הצטרף. הוא יוסיף קצב, כוח ויצירתיות למשחק שלנו".


פפה הוא לא רק השחקן היקר בהיסטוריה של המועדון הלונדוני, אלא גם האפריקאי היקר בכל הזמנים. הוא שבר את שיאו של סדריק בקמבו, שעבר לבייג'ין גואן לפני כשנה וחצי תמורת 65.4 מיליון ליש"ט. גם השחקן הרביעי ברשימה, אגב, שייך לארסנל – פייר אמריק אובמיאנג שהגיע מדורטמונד תמורת 56 מיליון ליש"ט. את החמישייה המובילה משלימים ריאד מאחרז (שלישי עם מחיר של 60 מיליון ליש"ט מלסטר למנ'צסטר סיטי) ומוחמד סלאח (חמישי עם מעבר של 36.9 מיליון ליש"ט מרומא לליברפול).




הגעתו של פפה, שהוכיחה כי השמועות על תקציב של 40 מיליון ליש"ט בלבד שהקציבו התותחנים להעברות הקיץ היו רחוקות מהמציאות, עשויה לאפשר את הגעתו של שחקן נוסף – קיראן טיירני. אונאיי אמרי מתכנן כבר זמן מה להביא את הסקוטי של סלטיק ועל פי התקשורת באנגליה, העובדה שההנהלה מוכנה להוציא סכומים גבוהים על רכש בניגוד לציפיות אומרת כי גם טיירני עשוי לנחות בקרוב. סלטיק דורשת עבורו 25 מיליון ליש"ט, סכום שארסנל לא סירבה לשלם אך כרגע היא אינה מוכנה להעביר אותו בתשלום אחד בניגוד לרצון אלופת סקוטלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי