סולשיאר: "חזרנו מהפגרה בכושר נהדר, אבל זה לא עוזר לנו"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס לרצף הניצחונות של קבוצתו במשחקי ההכנה: "אין כאן נקודות, אני מרוצה מהיכולת. בעונה שעברה לא התמודדנו טוב עם העליות והירידות". השיחות עם דיבאלה נמשכות, דיווח: בפ.ס.ז' עוקבים

(גודל טקסט)

קיץ מעניין עובר על מנצ'סטר יונייטד. אחרי הכישלון בהעפלה לליגת האלופות, הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר עוברת מסע משחקי הכנה נהדר עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים כולל על קבוצות מהשורה הראשונה בכדורגל האירופי כמו אינטר וטוטנהאם. לשדים האדומים תהיה הזדמנות להמשיך ביכולת הטובה כשיפגשו מחר (שבת 19:30, שידור ישיר בספורט2) את מילאן במסגרת גביע האלופות.

למרות התוצאות הטובות, המאמן הנורבגי לא מתרשם. סולשיאר התראיין לרדיו "TalkSport" ואמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהריצה בגביע האלופות, החבר'ה חזרו מהפגרה בכושר נהדר, אבל צריך לזכור, אין כאן נקודות וזה לא יעזור לנו כשצ'לסי תגיע לאולד טראפורד ב-11 באוגוסט".

"אנחנו צריכים להשתפר ולעבוד, ככל שנחזק יותר את המערך שלנו ונהיה טובים יותר יגדל הסיכוי שלנו להילחם על תארים בסוף העונה. השחקנים הראו את היכולות שלהם. אם רק נשמור על ראש צלול ומכוון, אני יכול לראות אותנו עושים עונה מוצלחת יותר".

דיבאלה. יתפשר על שכר נמוך יותר? (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)
דיבאלה. יתפשר על שכר נמוך יותר? (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

מה לא עבד בעונה שעברה: "היו עליות וירידות, ולא התמודדנו עם התנודות הרגשיות מספיק טוב. כדורגל זה משחק אמוציונלי. הכל היה תוצאה של שחיקה מנטלית כי העונה היתה ארוכה עבור כולם. אני מאמין שהשנה יהיה טוב יותר".

היום צפויות להמשיך השיחות בין מנצ'סטר יונייטד ליובנטוס, בקשר לטרייד אפשרי במסגרתו יעבור רומלו לוקאקו לאלופת איטליה ופאולו דיבאלה יעשה את המסלול ההפוך. על פי דיווחים באנגליה, לוקאקו כבר נתן את הסכמתו למהלך ואמור לחתום ברגע שגם מצידו של דיבאלה יתקבל אישור. הארגנטינאי הביע הסתייגות מהמהלך בעיקר בשל רצונו לשחק בליגת האלופות, אך ייתכן שהצעת שכר גבוהה תשכנע אותו. על פי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי, החלוץ בן ה-25 יסכים להגיע רק תמורת 350 אלף ליש"ט לשבוע. סוכנו של החלוץ צפוי להיפגש היום עם אנשי מנצ'סטר יונייטד ולדון בפרטי העסקה.

בינתיים, מועדוני הצמרת באירופה עוקבים מקרוב אחר השיחות. לא רק אינטר, שמתחילת הקיץ הביעה את רצונה להביא את לוקאקו, אלא גם פריז סן ז'רמן. בצרפת טוענים שתומאס טוכל מעוניין לצרף את דיבאלה, בעיקר אם ניימאר יעבור לברצלונה. כמובן, אף מעבר עדיין לא נקבע והכל עוד פתוח, כך שאי אפשר לדעת. חלוץ יובנטוס לא היה מרוצה מכמות הדקות שקיבל העונה בצילו של כריסטיאנו רונאלדו, וייתכן שיסכים לעבור לקבוצה שתשחק בליגת האלופות ובעלת אפשרות לשלם לו משכורת גבוהה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי