גווארדיולה: "הטריד אותי מה שאמר קלופ, זה לא נכון"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Koji Watanabe/Getty Images

הגרמני טען שמנצ'סטר סיטי משקיעה מדי חלון 200 מיליון ליש"ט, המנג'ר הקטלוני לא נשאר חייב: "ליברפול ממש לא קבוצה קטנה, אלא כזו שהשקיעה סכום כזה השנה". וגם: לקראת מגן הקהילה (ראשון, 16:50 בספורט1)

(גודל טקסט)

ביום ראשון הקרוב תצא לדרך רשמית עונת 2019/20 בפרמיירליג. נכון, הליגה תצא לדרך רק ביום בעוד שבוע בדיוק כאשר ליברפול תארח את העולה החדשה נוריץ', אבל בעוד יומיים ייערך מגן הקהילה שיפגיש את הדאבליסטית מנצ'סטר סיטי מול סגניתה והמועמדת העיקרית גם העונה להתחרות איתה על כל התארים, ליברפול (ראשון, החל מ-16:50 בספורט1).

לאורך הקיץ התבטא יורגן קלופ מספר פעמים בצורה שהכעיסה את אנשי מנצ'סטר סיטי, בעיקר כשדיבר על כך שלקבוצתו לא צפוי קיץ רווי בשחקני רכש ובהשקעות עתק, בשונה מיריבתו בצמרת אותה השוותה בהשקעותיה לברצלונה ולריאל מדריד ששופכות מאות מיליונים כמעט מדי שנה, וכעת, רגע לפני שהעונה נפתחת ושתי הקבוצות נפגשות, החליט פפ גווארדיולה להעביר מסר חד וברור למנג'ר המייטירדס.

"זה מטריד אותי כי זה פשוט לא נכון שאנחנו משקיעים 200 מיליון ליש"ט בכל חלון", הבהיר גווארדיולה בכעס, "ליברפול היא לא קבוצה קטנה וכמובן שאני לא אוהב שהוא מדבר על זה, כי זה לא נכון. בקיץ שעבר השקענו רק בשחקן אחד (ריאד מאחרז) ואנחנו ממש לא משקיעים בכל שנה 200 מיליון ליש"ט, דווקא ליברפול השקיעה סכום כזה בשנה האחרונה. השנה החתמנו שחקן אחד, אנחלינו שהיה לו בחוזה סעיף רכישה בחזרה על ידנו".


גווארדיולה וקלופ. שוב ייפגשו ביום ראשון (Gettyimages)

עוד אמר גווארדיולה בנושא הרכש: "אני לא יודע מה קורה בברצלונה, למשל, כי אני לא שם, אבל בעידן הפייר-פליי הפיננסי קבוצות ייענשו אם ישקיעו יותר ממה שהן יכולות. לא אדבר יותר על קבוצות אחרות, רק אומר שבכל הנוגע אלינו הדברים האלה פשוט לא נכונים".

ומה אמר הקטלוני לקראת המפגש הראשון מול הגרמני ביום ראשון? "מדובר במנג'ר מהטובים בעולם, מדרגה ראשונה. זה כמובן אתגר עצום לפגוש את הקבוצות שלו. גם הכדורגל שמציגות הקבוצות שלו מאוד חיובי, ולדעתי זה מאוד טוב לענף. לפעמים זה יוצר ציפיות, אבל זה טוב".

לסיום התייחס גווארדיולה לכך שלליברפול שני נציגים לתואר שחקן השנה של פיפ"א, אבל לקבוצתו כלל אין נציגות: "בעונה שעברה זכינו כמעט בכל התארים (הודחו מליגת האלופות) וזה יוצא דופן, אבל כנראה לא מספיק בשביל שהשחקנים שלנו יהיו ברשימת הטובים באירופה. אנחנו כאן כדי להתמודד עם כל אתגר עד הסוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי