דיווח: מנצ'סטר יונייטד ויתרה על דיבאלה, קאנסלו יחתום בסיטי

ז'ואאו קאנסלו
ז'ואאו קאנסלו | Damrongkiattisak/Getty Images

השדים האדומים החליטו לוותר על החלוץ הארגנטינאי בעקבות חוסר הרצון שלו לעזוב לאנגליה, והוא צפוי להצטרף לאימוני יובנטוס ביום שני. האלופה האנגלית תלשם עבור הפורטוגלי 30 מיליון יורו פלוס דנילו

(גודל טקסט)
למרות ההתרגשות והציפייה רבה, עסקת פאולו דיבאלה למנצ'סטר יונייטד לא תצא לפועל. כך מדווחים הערב (ראשון) ברחבי אירופה. על פי הדיווחים, השדים האדומים החליטו לוותר על 'התכשיט' של יובנטוס בעקבות חוסר הרצון שלו לעזוב את איטליה לאנגליה.


לפי כלי התקשורת באיטליה, דיבאלה הודיע לסוכנו על כוונתו להישאר ביובנטוס. הוא מתכנן לחזור לאימוני הקבוצה כבר מחר (שני). הארגנטינאי יחזור מפגרת הקופה אמריקה ביחד עם אלכס סנדרו ויפגוש לראשונה את מאמנו החדש, מאוריציו סארי.


למרות זאת, ביונייטד מתכננים ללכת בכל הכוח על חלוצה הקרואטי של יובנטוס, מריו מנדז'וקיץ'. כפי שדווח מוקדם יותר, סגר את תנאיו באולד טראפורד וצפוי לחתום בקרוב בעסקה שתכלול גם את החלוץ הבלגי רומאלו לוקאקו.





שחקן שכנראה יעזוב את יובנטוס הוא המגן  ז'ואאו קאנסלו, באיטליה ואנגליה בטוחים שמנצ'סטר סיטי שזכתה היום במגן הקהילה סגרה את המו"מ עם המגן הפורטוגלי שיעבור כבר מחר בתמורה ל-30 מיליון יורו פלוס דנילו שיעשה את הדרך ההפוכה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי