הוא חוזר: וויין רוני נחת בלונדון כדי לקדם את המו"מ עם דרבי

וויין רוני
וויין רוני | AFP

ב"סקיי ספורטס" פורסם כי החלוץ בן ה-33 על סף חזרה לאנגליה, צפוי לחתום בקבוצה מהצ'מפיונשיפ בתפקיד של מאמן-שחקן. המנג'ר פיליפ קוקו סירב להתייחס: "לא אזכיר שמות עד שהם לא יהיו חלק מהקבוצה"

(גודל טקסט)

וויין רוני בדרך חזרה לאנגליה. אחרי הפרסום אתמול (שני) שהחלוץ בן ה-33 מנהל מגעים מתקדמים עם דרבי קאונטי במטרה להפוך לשחקן/מאמן בקבוצת ליגת המשנה, הבוקר (שלישי) פורסם ב"סקיי" כי אקס אברטון ומנצ'סטר יונייטד נחת הבוקר בלונדון במטרה לקדם את השיחות בין הצדדים ולהצטרף רשמית.

רוני הוא כידוע מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים וגם השחקן היחיד שהבקיע 250 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד, אך בעונתו האחרונה באנגליה הוא שיחק באברטון, המועדון בו החל את דרכו ולמעשה ממנו עבר לשדים האדומים ב-2004, אחרי שנתיים ראשונות באברטון שהסתיימו כהצלחה מסחררת על אף שאת הופעת הבכורה הוא ערך בגיל 16 בלבד.

בשנה האחרונה הוא משחק בליגת ה-MLS בארצות הברית במדי וושינגטון DC, בשורותיה הוא אמור לשחק גם בשנתיים הבאות בהתאם לחוזה שנחתם בקיץ שעבר, אלא שהצדדים בשיחות על התרת החוזה, כך שיתאפשר לו לשוב לאנגליה מבלי שתהיה קבוצה שתצטרך לשלם עבורו. בעבר רוני כבר דיבר על כך שברצונו לאמן ביום שאחרי הפרישה, ואחרי שפרנק למפארד רשם עונת בכורה מוצלחת בדרבי בעונה שעברה, ממנה התקדם לצ'לסי, רוני לא שולל מסלול דומה.


משפחת רוני על סף חזרה לממלכה (Gettyimages)

את דרבי קאונטי מאמן כיום ההולנדי פיליפ קוקו, שיישאר המנג'ר בכל אופן. לפי הדיווח, רוני מאוד מעריך את ההולנדי לואי ואן חאל והוא משוכנע שגם קוקו עובד בשיטות דומות ושממנו הוא יוכל ללמוד. כשנשאל על כך קוקו, אחרי הניצחון 1:2 על האדרספילד במחזור פתיחת העונה בצ'מפיונשיפ, אמר: "אני לא יכול לומר דבר כרגע. אני מרוכז רק בקבוצה ואני לא יכול לדבר על שמות לפני שהם חתם מהקבוצה. מקווה שאוכל לדבר בעוד ספר ימים".

נציין שבאנגליה פורסם שגם קבוצת הפרמיירליג מעוניינת בהחתמת רוני, אולם היא לא צפויה להציע לו תפקיד מקצועי במקביל וספק רב אם הוא יבחר להצטרף לקבוצתו של שון דייץ', בוודאי אחרי שנחת כבר בממלכה כדי לסכם על הצטרפותו לדרבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי