מגווייר נבחר למצטיין, סולשיאר: "יש לו תכונות של מנהיג"

הארי מגווייר
הארי מגווייר | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

בכורה מוצלחת לבלם ב-0:4 של מנצ'סטר יונייטד על צ'לסי: "אהיה טוב יותר". מאמנו הרעיף שבחים: "יש לו נוכחות בשתי הרחבות". על המחצית הראשונה: "היה לנו מזל שהובלנו". למפארד בטוח: "היינו צריכים להוביל"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד פתחה הערב (ראשון) את עונת 2019/20 בצורה חלומית עם 0:4 על צ'לסי במחזור הראשון של הפרמיירליג, אולם למרות התוצאה הגבוהה מי שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק היה דווקא הבלם הארי מגווייר – שנרכש לאחרונה מלסטר תמורת 80 מיליון ליש"ט והפך לשחקן ההגנה היקר בכל הזמנים.


"הוא עשה בדיוק את הדברים שעבורם החתמנו אותו", החמיא בסיום המנג'ר המאושר אולה גונאר סולשיאר והוסיף: "הנוכחות שלו בשתי הרחבות, הרוגע שהוא משרה על חבריו והשקט עם הכדור – מדובר בתכונות של מנהיג והוא מנהיג".


מגווייר עצמו אמר: "אני והקבוצה התחלנו את המסע שלנו בצורה נפלאה, אבל זו רק ההתחלה ובהמשך אציג יכולת טובה יותר. היה לנו קצת מזל שהובלנו במחצית, אבל אחרי ההפסקה כבר היינו הרבה יותר טובים. אנחנו רוצים להפוך את אולד טראפורד למבצר".


מרקוס ראשפורד, שהבקיע צמד, שמר על איפוק: "היינו יכולים להציג רמה גבוהה יותר במחצית הראשונה, אבל זה בסך הכל המשחק הראשון של העונה ואנחנו צריכים להמשיך לעבור קשה".



רוצים להפוך את אולד טראפורד למבצר. שחקני מנצ'סטר יונייטד (Gettyimages)


סולשיאר הוסיף: "היה לנו קצת מזל שהצלחנו לרדת להפסקה עם יתרון של 0:1, אבל המחצית השנייה שלנו כבר הייתה יוצאת מן הכלל. התגוננו היטב ויצאנו קדימה בצורה חכמה. השחקנים עובדים קשה מאוד וזו רק ההתחלה. המחצית השנייה תעניק לנו הרבה אמונה וביטחון בדרך שלנו".


מן העבר השני, צ'לסי ספגה את הפסדה הגבוה ביותר במחזורי הפתיחה ב-104 שנות קיומה ומי שחתום על כך הוא המנג'ר פרנק למפארד, שירצה לשכוח כמה שיותר מהר את הבכורה שלו על הקווים בפרמיירליג: "זה לא היה משחק של 4:0. עשינו ארבע טעויות וספגנו ארבעה שערים", אמר.


למפארד סיכם: "אני לא רוצה לתרץ, אבל חסרים לנו שחקנים חשובים. אני חושב ששלטנו בחלקים גדולים של המחצית הראשונה והיינו צריכים לרדת להפסקה ביתרון. הכדורים שלנו פגעו בקורות ובמשקופים והשחקנים קיבלו החלטות לא טובות בחלק האחרון של המגרש".



תבוסה צורמת בהופעת הבכורה כמנג'ר בפרמיירליג. פרנק למפארד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי