אובמיאנג: "כולי ציפייה לקראת שיתוף הפעולה עם ניקולא פפה"

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Stu Forster/Getty Images

החלוץ משתוקק לשחק עם חברו החדש לקבוצה: "הוא מסוגל לעשות דברים גדולים, מקווה שהוא יפתח בקרוב". מוריניו החמיא לו על השער נגד ניוקאסל: "השתלטות גאונית וסיומת יפהפייה". וגם: הצהרת הכוונות שלו באינסטגרם

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו החמיא לפייר אמריק אובמיאנג על השער שלו נגד ניוקאסל אתמול (ראשון). הפורטוגלי, שהחל לא מכבר לפרשן ברשת 'סקיי ספורטס', אמר: "הוא אוהב לעמוד מול השוער. הוא רגוע, אוהב את המצבים האלה וכמובן, כמו שאני אוהב להגיד, לפעמים פשטות היא גאונות. ההשתלטות שלו נראית פשוטה, אבל היא לא. היא גאונית. והסיומת הייתה יפהפייה".


אובמיאנג העניק לארסנל ניצחון ליגה ראשון לעונת 2019/20, אחרי שהשתלט על מסירה של איינסלי מייטלד-ניילס וסיים בהקפצה מדויקת מעל השוער מרטין דובראבקה. הגאבוני הבינלאומי רשם 22 כיבושים בעונה שעברה, שזיכו אותו בתואר מלך שערי הפרמיירליג בצוותא עם מוחמד סלאח וסאדיו מאנה. הוא יקווה להמשיך ביכולת הטובה כבר בשבוע הבא, כשהתותחנים יארחו את ברנלי במסגרת המחזור השני.


לאחר הניצחון אתמול, החלוץ התראיין לאתר הרשמי של ארסנל ואמר שהוא מחכה בקוצר רוח לשיתוף הפעולה עם הרכש הטרי, ניקולא פפה: "אני מלא ציפייה כי הוא שחקן מעולה", אמר אובמיאנג, "הוא כבר הראה באימונים שהוא מסוגל לעשות דברים גדולים, מקווה שהוא יפתח בקרוב".


לוטש עיניים לנעל הזהב גם העונה. פייר אמריק אובמיאנג (Stu Forster/Getty Images)
לוטש עיניים לנעל הזהב גם העונה. פייר אמריק אובמיאנג (Stu Forster/Getty Images)


הסקורר לא הכחיש כי הוא כבר חושב על נעל הזהב גם לקראת העונה הנוכחית: "כחלוץ אתה תמיד חושב על זה, אבל הקבוצה לפני הכל, כפי שכבר אמרתי. אני שמח שהשער עזר לנו לנצח". למרות הפגנת הצניעות, ברשת החברתית החלוץ היה הרבה יותר נחרץ. עמוד האינסטגרם "433" העלה פוסט שבו נשאל כמה שערים אובמיאנג יכבוש העונה ושחקנה של ארסנל הגיב: "המון".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

How many goals for @aubameyang97 this season ⁉️

A post shared by 433 (@433) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי