קלופ: "חייבים להישאר חמדנים". אוריגי: "מדריד הייתה ההתחלה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

המאמן הגרמני שיתף את מחשבותיו לעונה הקרובה "אין לי ספק שנצטרך לעשות את אותם דברים בדיוק. אסור לנו להיות רכים". החלוץ הבלגי הבהיר כי המצב נשאר כמו שהיה: "אנחנו רעבים. ראיתי את זה עוד כשחזרתי ביולי"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יומיים לפני משחק הסופרקאפ האירופי נגד צ'לסי באיסטנבול, מאמנה של ליברפול יורגן קלופ התראיין היום (שני) לאתר הרשמי של אופ"א וסיפר מהי לדעתו הגישה שצריכה קבוצתו לנקוט לאחר העונה המופלאה שהציגה אשתקד: "אנחנו חייבים להישאר חמדנים לתארים. אין לי ספק בזה. השבועות אחרי הזכייה בליגה האלופות היו נהדרים, וכולם החמיאו לנו. אבל אלו דברים שיכולים לרכך אותנו ולהוציא מאיתנו מעט את הכוח".
אמר המאמן וסיכם: "נצטרך לעשות את אותו דבר בדיוק. נצטרך להתאמץ יותר איפה שלא היינו טובים, ככה זה".

דיבוק אוריגי היה אחד מהשחקנים שהובילו את המרסיסיידרס לזכייה באליפות אירופה. הבלגי שכבש בחצי הגמר ובמשחק הגמר אמר: "יש כאן חבורה של שחקנים צעירים ומוכשרים. אנחנו מרגישים שהמשחק במדריד היה רק ההתחלה" אמר החלוץ שהאריך את חוזהו בחודש שעבר והוסיף: "אנחנו רעבים לעוד. ראיתי את הרעב אצל השחקנים עוד כשחזרתי לאימונים ביולי".

דיבוק אוריגי.
דיבוק אוריגי. "מדריד הייתה רק ההתחלה" (GettyImages)

ביום שישי האחרון פתחה ליברפול את עונת הפרמיירליג, וניצחה 1:4 מוחץ העולה החדשה נוריץ' אל מול הקהל הביתי באנפילד.  למרות התצוגה המרשימה, לצוות המקצועי של ליברפול נוצר כאב ראש גדול במיוחד. השוער הברזילאי אליסון, שהיה מהמצטיינים בעונה שחלפה, נפצע בשריר התאומים בעת שבעט כדור שוער, וייעדר לפחות עד תחילת חודש אוקטובר.

מי שתפס את מקומו הוא אדריאן הספרדי, שחתם במועדון רק ימים ספורים לפני, בעקבות עזיבתו של סימון מיניולה. כעת אלופת אירופה תקווה להמשיך את המומנטום שלה במחזור הבא, כשגם מנצ'סטר סיטי ויונייטד הרשימו במחזור הפתיחה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי