למרות סיום החלון באנגליה: פוגבה עדיין רוצה לעבור לריאל מדריד

פול פוגבה
פול פוגבה | Gettyimages

לפי 'מארקה' הקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד שכיכב עם צמד בישולים נגד צ'לסי, עדיין נחוש לעבור לבירת ספרד כבר הקיץ. אם המהלך ייצא לפועל השדים האדומים לא יוכלו להתחזק עד חודש ינואר

(גודל טקסט)

חלון העברות באנגליה הסתיים לפני שבוע ומנצ'סטר יונייטד קיוותה כי היא תקבל חצי שנה של שקט בסוגיית פול פוגבה, אבל הצרפתי שבישל פעמיים ב-0:4 הגדול נגד צ'לסי עדיין מעוניין לעזוב לראיל מדריד עוד הקיץ, כך דווח היום (חמישי) ב'מאקרה'.

הצרפתי בן ה-26 מבין כי המעבר לבאלנקוס לא יהיה פשוט אבל הוא נחוש שהדבר אכן יקרה. עוד נכתב כי באנגליה מבינים כי הוא יעבור לריאל מדריד במוקדם ובמאוחר ודעתו לא השתנתה בכלל, הקשר הצרפתי מקווה כי יונייטד תתפשר בסכום העברתו. כמובן שהמכשול העיקרי הוא שהשדים האדומים לא יכולים למצוא לו תחליף עד חודש ינואר.

לעומת פוגבה, בריאל מדריד דווקא רגועים כמו בעסקת ניימאר הבלנאקוס ללא ממהרים ולהוציא סכום המתקרב ל-200 מיליון יורו בחלון הנוכחי.  פוגבה שחזר למנצ'סטר יונייטד בסכום שיא של 105 מיליון יורו אשר הפכו אותו לשחקן היקר בעולם, פתח את עונתו הרביעית בקדנציה השנייה במדי השדים האדומים. הצרפתי כבש 31 שערים והוסיף 31 בישולים בכל המסגרות וזכה בגביע הליגה בליגה האירופית עם הקבוצה האנגלית.


פול פוגבה. עדיין לא ויתר על החלום לעבור לריאל מדריד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי