אקסים של מכבי חיפה ומכבי ת"א שוחררו, במנצ'סטר נאבקים על סאנצ'ו

מרקוס ראשפורד, ג'יידון סאנצ'ו
מרקוס ראשפורד, ג'יידון סאנצ'ו | Dean Mouhtaropoulos - Gettyimages

אדריאן סילבה קיבל אישור לעזוב את לסטר, חוסה רודריגס כבר לא שייך למיינץ. וגם: סיטי ויונייטד נערכות לקיץ 2020 מעכשיו, טודיבו עשוי לעזוב את ברצלונה והאם נמצאה קבוצתו למריאנו דיאס?

(גודל טקסט)
רשמי
* לא רק פיליפה קוטיניו: באיירן מינכן הודיעה גם על צירופו של מיקאל קוויזאנס בן ה-20, קשר שנרכש מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 10 מיליון יורו.


* הקשר בן ה-22 אלכס לופס עזב את אספניול במדיה גדל ממחלקות הנוער וחתם בדפורטיבו לוגו מליגת המשנה בספרד.




* רומא הודיעה בשעת ערב מאוחרת ביום שישי על הארכת חוזהו של אדין דז'קו, כך שהבוסני שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון יישאר לפחות עד 2022.


* חוסה רודריגס, ששיחק במכבי תל אביב ובעונה האחרונה בהולנד, התיר את חוזהו במיינץ אחרי שלוש שנים בהן לא הצליח להפוך לשחקן סגל מן המניין בקבוצת הבונדסליגה.



שמועות
אקס מכבי חיפה, אדריאן סילבה, קיבל את האישור מברנדן רוג'רס לעזוב את לסטר וכמוהו גם איסלם סלימאני. השניים לא בתוכניות של המנג'ר שהגיע במהלך העונה שעברה , על אף שהשניים עלו יחד כ-50 מיליון ליש"ט – סלימאני נרכש עבור 28 על פי ההערכות וסילבה תמורת 22.


* אחרי שהעברת מרקוס רוחו לאברטון נפלה, מנצ'סטר יונייטד עשויה להשאיל את הבלם לפנרבחצ'ה.


* אייאקס מנהלת מו"מ מתקדם עם ניס על מכירת החלוץ בן ה-21 קספר דולברג.


* בלם ברצלונה ז'אן-קלייר טודיבו, שהגיע בינואר מטולוז וממעט לשחק, אתמול כלל לא נכלל בסגל בהפסד בבילבאו, מבוקש במילאן, באייאקס ובליון 


* לטענת "דיילי מייל", מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נאבקות על כוכב דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו לקראת קיץ 2020 וכבר הבהירו שיהיו מוכנות לשלם עבורו 100 מיליון ליש"ט, שהם כ-120 מיליון יורו.


* מילאן, שמכרה את פטריק קוטרונה לוולבס, עשויה לצרף במקומו את מריאנו דיאס, החלוץ שחזר לריאל מדריד ולא הצליח להשתלב.



מריאנו. בדרך למילאנו? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי