ארסנל מציגה: הפתיחה הטובה ביותר בפרמיירליג מזה עשור

פייר אמריק אובמיאנג, ג'ו ווילוק
פייר אמריק אובמיאנג, ג'ו ווילוק | Julian Finney/Getty Images

התותחנים גברו 1:2 על ברנלי ורשמו שני ניצחונות בשני מחזורי הפתיחה לראשונה מאז עונת 2009/10. וגם: הבכורה המרשימה של סבאיוס והמספרים המטורפים של לקאזט ואובמיאנג. בשבת הבאה: ליברפול בחוץ

קבוצות: ארסנל ברנלי
(גודל טקסט)
זה אמנם לא היה מרשים ושחקניו של אונאי אמרי נאלצו להזיע, אך ארסנל גברה הערב (שבת) 1:2 על ברנלי ופתחה את הפרמיירליג עם שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים לראשונה מאז עונת 2009/10. דני סבאיוס, המושאל מריאל מדריד, הפך לשחקן השלישי בתולדות התותחנים שבישל פעמיים בבכורה שלו בהרכב אחרי ריי פארלור והנריק מחיטריאן. את השערים, איך לא, כבשו אלכסנדר לקאזט (13) ופייר אמריק אובמיאנג (64).


מעבר לבישולים, סבאיוס נגע בכדור יותר מכל שחקן אחר על כר הדשא (97 (פעמים), יצר הכי הרבה הזדמנויות לכיבוש (4), דייק בהכי הרבה מסירות (70) ונבחר לאיש המשחק. אובמיאנג, שאחראי לשני שערי הניצחון של ארסנל העונה, הבקיע בפעם השביעית נגד ברנלי בארבעה משחקים – לפחות ארבעה שערים יותר מאשר מול כל קבוצה אחרת בפרמיירליג.


לקאזט, שהבקיע כאמור את השער הראשון במשחק, העלה את מאזנו ל-30 שערים ו-15 בישולים ב-61 הופעות במדי התותחנים, בעוד אובמיאנג עומד על 43 גולים ו-11 אסיסטים ב-67 משחקים. צמד חמד. מי שפחות הרשים הוא דויד לואיז, שפתח בהרכב ארסנל לראשונה והשלים 90 דקות פושרות. ניוקלא פפה, הרכש היקר בתולדות התותחנים, נכנסו שבוע שני ברציפות מהספסל והראה שיש למה לצפות ממנו בהמשך העונה.


במחזור הקרוב (שבת, ישיר בערוצי ספורט1) מצפה לארסנל מבחן גדול ראשון העונה, כשהיא תתארח באנפילד אצל ליברפול ותנסה להוכיח שמקומה בצמרת הגבוהה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי