באנגליה כתבו: "הדז'ה-וו של סיטי", פפ: "דיברתי עם אגוארו"

סרחיו אגוארו, פפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו, פפ גווארדיולה | OLI SCARFF/AFP/Getty Images

ארבעה חודשים לאחר שברון הלב בליגת האלופות, האלופה שוב מתוסכלת מול הספרס. המאמן היה קר רוח: "זה אחד המשחקים הטובים ביותר בתקופתי". על העימות עם החלוץ שרשם ציון דרך: "הייתי נסער מהשער שספגנו"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
לאחר 15 ניצחונות ליגה רצופים כולל הסיום הנפלא של העונה שעברה, מנצ'סטר סיטי סיימה בתיקו 2:2 עם טוטנהאם לאחר דרמת ענק, במה שסביר להניח יהיה אחד המשחקים הטובים ביותר העונה. ב"מירור" כתבו על ה"מותחן ענק" ברגע האחרון: "הקהל באיתחאד כבר שאג משמחה אחרי הגול של גבריאל ז'סוס בדקה ה-92, רק כדי שהשופט מייקל אוליבר ישבית את השמחה שניות ספורות לאחר מכן". "בדיילי סטאר" נכתב: "ארבעה חודשים אחרי שברון הלב בליגת האלופות (מול טוטנהאם בגומלין רבע הגמר), הגיע דז'ה-וו ענק למנצ'סטר סיטי והפעם לאפורט כגיבור הטראגי. במגרש רעדו ושרו, אפילו שחקני טוטנהאם לא יכלו להאמין, ואז הגיעה השריקה".


פפ גווארדיולה לא האמין שזה שוב קורה לו, כמו אז, אך הפעם ניסה לשמור על קור רוח. פפ אמר: "נתקלנו במצבים כאלה, זה מה שזה. שיחקנו מדהים, זה אחד המשחקים הטובים ביותר של הקבוצה בתקופתי. לצערי לא הצלחנו לנצח אך נתאושש במשחק הבא. כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לנסות לשחק במשחקים הבאים כמה שיותר כמו היום. טוטנהאם היא אחת הקבוצות הטובות ביותר ומה שעשינו נגדה היה נפלא. הלחץ, איך שסגרנו, המצבים שיצרנו".


סרחיו אגוארו שכבש את השער השני של סיטי רשם ציון דרך יפה כשהגיע ל-97 שערי ליגה באצטדיון האיתחאד במדי הסיטיזנס, כאשר רק ווין רוני (97 שערים באולד טראפורד) ותיירי הנרי (114 שערים בהייבורי) כבשו יותר ממנו במגרש אחד באנגליה. אולם, המשחק ייזכר בעיקר בשל העימות שלו עם המאמן כשלא אהב את החלפתו ולא רצה להקשיב לדבריו של הספרדי.





המאמן על העימות עם אגוארו: "האמת שהייתי נסער, כמוהו, מהשער שספגנו. ספגנו מכדור קרן, רציתי שמירות אישיות, אחד על אחד. הוא חשב שאני כועס עליו. רגש זה חלק מהמשחק שלנו. דיברנו בזמן הזה ולאחר מכן. הוא בחור שאני מאוד אוהב והוא יודע את זה".


למרות התיקו, לא מעט שחקנים בקבוצה המשיכו לשפר את הסטטיסטיקה שלהם. קווין דה בריינה (קיבל את הציון הגבוה במיוחד – 9, ב"מירור"), רשם העונה בשני משחקים בלבד כבר שלושה בישולים, יותר מאשר ב-19 משחקיו בעונה שעברה. ראחים סטרלינג כבש לראשונה בקריירה שלו בארבעה משחקים ברציפות (סה"כ שבעה משחקים).


גבריאל ז'סוס חוגג. שער הניצחון שלא היה ( Clive Brunskill / Staff)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי