ואן פרסי תקף: "לאמרי אין שיטת משחק", סבאיוס מאושר

אונאי אמרי
אונאי אמרי | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Image

ההולנדי העביר ביקורת על המאמן: "משנה את הסגנון יותר מדי", אך הספרדי מרוצה: "יש לנו סגל רחב. הדרך ארוכה, אנחנו רוצים להיות תחרותיים". על ההרכב: "נצטרך למצוא את האיזון". הספרדי שבלט: "האוהדים נפלאים"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
לראשונה מזה עשור פתחה ארסנל את העונה עם שני ניצחונות רצופים כשגברה 1:2 על ברנלי והציגה לאוהדיה לא מעט סיבות לאופטימיות לקראת ההמשך, אלא שעבור שחקן העבר רובין ואן פרסי זה ממש לא מספיק. ההולנדי מתח ביקורת על המאמן אונאי אמרי: "קשה לדעת איך תהיה העונה של ארסנל. לאמרי אין פילוסופיה, אין לו דרך עבודה ושיטת משחק בניגוד לגווארדיולה או קלופ. לקבוצות של ונגר היה סגנון ברור, אמארי משנה את הטקטיקה יותר מדי בהתאם ליריבה וכך הוא לא יכול לשפר את הנקודות הטובות".


המאמן עצמו היה מרוצה מהתוצאה אך הודה שהקבוצה לא שיחקה טוב. אמרי אמר: "אנחנו יכולים להיות שמחים. ידענו שיהיה משחק קשה וניסינו להתמודד עם הלחץ שהפעילו והכדורים הארוכים, אבל עשינו את ההבדל. אני שמח שהתחלנו עם שני נצחונות לעומת שני הפסדים בעונה שעברה. האתגר הגדול שלנו הוא כל משחק. אנחנו רוצים להיות תחרותיים ועקביים. בשבוע הבא נפגוש את ליברפול. אנחנו רוצים ליהנות מהרגע".


על הסגל הרחב: "רצינו לשפר את הסגל. היום ג'אקה, אוזיל, רוב הולדינג והקטור ביירין בחוץ, אבל הסתדרנו, יש מחליפים טובים, כולם רוצים לשחק טוב וזה מושלם. הדרך ארוכה, העונה ארוכה, לכל שחקן יש נסיבות שונות. אני חושב שבשנה שעברה איבדנו נקודות בזמן שהיו לנו פציעות ולא היו אופציות שונות על הספסל.



שחקני ארסנל חוגגים ( Michael Regan/Getty Images)


על חוליית ההתקפה שכוללת את לקאזט, אובמיאנג ופפה: "אנחנו עוד מסתגלים לשילוב שלהם, אנחנו רוצים לכפות את היכולת והאיכות שיש לנו. נצטרך למצוא את האיזון גם הגנתית. אני חושב שיכולנו לשחק טוב יותר. השערים שהחלוצים כבשו היו מדהימים וגם פפה השפיע. הוא איתנו רק שבועיים, צריך לזכור את זה, לאט לאט הוא מרגיש יותר טוב ויותר בטוח, שוחחתי איתו".


אז כאמור, הקשר דני סבאיוס שבישל פעמיים, נראה נהדר ונבחר ל-MVP של המשחק כתב ברשתות החברתיות: "הקבוצה עבדה מושלם במשחק הקשה הזה. אני מאוד גאה בחברים בקבוצה ורוצה להודות לקהל, האוהדים היו מרהיבים. הרגשתי את התמיכה והאהבה בכל רגע, מאז הפס הראשון. אני מקדיש להם את הבחירה בי לשחקן המצטיין. לקחנו שלוש נקודות חשובות והכי חשוב שנמשיך לעבוד קשה ונשתפר". אמרי אמר עליו: "השתמשנו בתכונות שלו, דיברתי איתו לפני שהגיע לכאן – הוא יישחק מספר 8 ומספר 10. לעתים הוא התחלף עם ווילוק, הוא מרגיש טוב בכל מקום על המגרש".

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

⚪️ The team worked perfectly in this tough match. I am very proud of my teammates! And most of all, Arsenal fans were spectacular. I have felt their support and love since the first ball contact. I dedicate this first MVP of the match to them! 3 more points! Now we have to keep up working! Let's go! ⚪️Partido trabajado y disputado del equipo. Muy orgulloso de mis compañeros! Y sobre todo, espectacular la afición del Arsenal. He sentido su apoyo y cariño desde el primer balón que he tocado. Este primer MVP del partido se lo dedico a ellos! Otros 3 puntos más! Ahora a seguir trabajando! Vamos! @Arsenal #PremierLeague #Gunners #victory #daniceballos #daniceballos8

A post shared by Daniel Ceballos Fernandez (@danifuli10) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי