פרנק למפארד: "המשחק הוא סיפור העונה שלנו עד כה"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

האנגלי שזכה לכבוד של מלכים במשחק הבית הראשון העונה, הפך למנג'ר הראשון מאז בניטס ב-2012/13 שלא מנצח בשלושת משחקיו הראשונים. באנגליה נכתב: "אווירת הקרנבל בגשר נהרסה". וגם: מאונט עשה היסטוריה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
פרנק למפארד קיווה לפתיחת עונה טובה יותר. המאמן האנגלי שחזר כגיבור לסטמפורד ברידג' הקיץ והתקבל אתמול (ראשון) בכבוד של מלכים במשחק הבית הראשון של צ'לסי, הוא המאמן הראשון מאז רפא בניטס ב -2012/13 שלא מצליח לנצח בשלושת המשחקים הראשונים שלו על הקווים. לאחר התבוסה מול מנצ'סטר יונייטד במחזור הפתיחה (4:0), הבלוז קיוו לנצח את לסטר במשחק הבית ואף הובילו אך נאלצו להסתפק בתיקו 1:1. בעונה שעברה, עם מאוריציו סארי, רק נזכיר, הבלוז ניצחו בחמשת משחקי הליגה הראשונים וכבשו 14 שערים.


ב-"BBC" נכתב: "למרות התבוסה במחזור הפתיחה הייתה אווירת קרנבל בסטמפורד ברידג', וצ'לסי פתחה היטב עם שלוש הזדמנויות מהירות, אבל דעכה במחצית השנייה במידה ניכרת ולסטר הרסה את החגיגות". ב"מירור" נכתב על ההבדלים הגדולים בין המחציות של צ'לסי ובנוסף ציינו: "למפארד נהנה משובו של גיבור אך לקבוצה שלו יש עוד הרבה עבודה לצד כל הסימנים המבטיחים".


מבחינת המאמן, התיקו אתמול היה העתק של המשחקים הקודמים בהם צ'לסי משחקת טוב אך לא כובשת. למפארד אמר: "זה מאוד מוקדם לשפוט אותנו, אנחנו צריכים להיות יותר קטלניים ליד השער. עלינו להיות סבלניים. 0:2 או 0:3 היה מכריע את משחק, אבל לא עשינו את זה. זה סיפור העונה שלנו עד כה".



"הקרנבל נהרס". קבלת הפנים המרגשת של אוהדי צ'לסי לפרנק למפארד ( Catherine Ivill / Staff) 


על קבלת הפנים של האוהדים: "זה הבית שלי ותמיד יהיה, ממש הערכתי את התמיכה והתרגשתי ממנה זה המועדון שלי. שיחקתי כאן כל כך הרבה זמן. אני מאוכזב שלא הצלחנו להחזיר להם. אני אסיר תודה".


היסטוריה קטנה וחיובית בכל זאת נרשמה אתמול בלונדון כאשר הקשר מייסון מאונט היה לשחקן האנגלי הראשון שהבקיע במשחקו הראשון בסטמפורד ברידג' בפרמיירליג מאז עשה זאת פול יוז נגד דרבי קאונטי בינואר 1997. הקשר כתב ברשתות החברתיות: "הרגשה מדהימה להבקיע את השער הראשון שלי בצ'לסי בבכורה הביתית שלי. בושה שנותרנו רק עם נקודה אבל נמשיך לעבוד קשה מאוד!". מנגד, אחרי שניצחה את משחק הבית הראשון שלה ב-12 עונות ברציפות בין 2003/04 ועד 2014/15, צ'לסי כשלה בשלושה מחמש השנים האחרונות. במחזור השלישי תפגוש צ'לסי את נוריץ' במשחק חוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי