הערב המרגש של תמי אברהם, השיא המטורף של טימו פוקי

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Catherine Ivill/Getty Images

פרנק למפארד העלה את ההרכב הצעיר ביותר מאז 2012, החלוץ הלוהט של נוריץ' הוא אחד מעשרה בלבד שכבשו חמישה שערים בשלושת משחקי הבכורה שלהם באנגליה. המספרים והתגובות מ-2:3 של הבלוז הערב

קבוצות: נוריץ' צ'לסי
(גודל טקסט)
בשעה טובה השיגה צ'לסי של פרנק למפארד את ניצחון הבכורה שלה העונה, 2:3 במשחק החוץ בנוריץ'. המשחק הראשון ביום שבת כלל לא מעט ציוני דרך. למפארד אמר לאחר המשחק: "זה היה מבחן קשה, נוריץ' תשיג כאן הרבה מאוד נקודות. לא אהבתי את השערים שספגנו אבל אני מרוצה מהרבה דברים אחרים. תמי היה נהדר, אבל אני רוצה לדבר על כולם. שלטנו במשחק והיה לא פשוט. עד היום היכולת שלנו לא הביאה לנו את מה שהיינו ראויים לו אבל עכשיו זה קרה. אני מקווה שפדרו יתאושש במהירות".


המספרים מהמשחק

 # זו הפעם הראשונה ששני שחקנים אנגלים בני 21 ומטה כבשו עבור צ'לסי במשחק ליגה מזה 29 שנה – אז זה קרה באוגוסט 1992 כשאדי ניוטון וגרם סטיוארט הבקיעו לצ'לסי נגד שפילד.


# כמוכן, אברהם (בן 21 שנים ו-326 ימים) הוא השחקן השלישי הכי צעיר שכבש צמד עבור צ'לסי.


# הקשר הברזילאי וויליאן שעלה מהספסל לדקות ספורות רשם ציון דרך עם הופעתו ה-200 בליגה האנגלית במדי הבלוז. הוא כבש 28 שערים עד היום כשעונת השיא שלו הייתה עונת האליפות ב-2016/17 אז הבקיע שמונה.




# ממוצע הגילאים של ההרכב של צ'לסי נגד נוריץ' עמד על 25 שנה ו-54 ימים – הצעיר ביותר של הבלוז מאז נובמבר 2012 במשחק הבית נגד ווסט ברומיץ' כשעל הקווים עמד האיטלקי רוברטו די מתאו (24 שנים ו-261 ימים).


# נוריץ' אמנם הפסידה אבל טימו פוקי שכבש גם הערב – ממשיך להלהיב. הוא השחקן העשירי בלבד שכבש בכל אחד משלוש הופעות הבכורה שלו בפרמיירליג, ורק פאבל פוגרבניאק הרוסי הבקיע חמישה שערים כמוהו.


# אחרי 5 דקות ו-32 שניות בלבד לוח התוצאות הראה על 1:1. זה פרק הזמן הכי מוקדם בו נכבשו שני שערים באנגליה מאז נובמבר 2017 אז קריסטל פאלאס ואברטון היו בשוויון 1:1 לאחר 5:25 דקות.



פוקי הלהיט של אנגליה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images)


# העולה החדשה נוריץ' כבשה לפחות שני שערים ב-16 מ-17 משחקי הבית האחרונים שלה, ובסה"כ הרשיתה 46 שערים. זה היה הפסד הבית הראשון שלה בשנת 2019 (שמונה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד אחד).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי