צפו בתקציר: טוטנהאם נכנעה עם 1:0 מביך בבית לניוקאסל

יונג מין סון, הארי קיין
יונג מין סון, הארי קיין | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

הקבוצה של פוצ'טינו אכזבה בענק ונחלה הפסד בכורה דווקא לפני הדרבי נגד ארסנל. המגפייז שנהנו משער של ז'ואלינגטון, השיגו נקודות ראשונות העונה. ברנלי החמיצה ניצחון בוולבס בגלל פנדל של חימנס בתוספת הזמן

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגה האנגלית שנפתח אתמול (שבת) נמשך הערב (ראשון) כשבמשחק המוקדם ניצחה מנצ'סטר סיטי 1:3 את בורנמות'. בהמשך טוטנהאם רשמה בכורה העונה כשנכנעה בביתה 1:0 לניוקאסל. ברנלי המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה וניצחה 0:1 בוולבס.


טוטנהאם – ניוקאסל 1:0
הפתעה גדולה. הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו שהצליחה לחזור מהאיתחאד עם תיקו 2:2 נגד האלופה והפגינה אופי גם במחזור הפתיחה כשהפכה פיגור 1:0 לניצחון ביתי 1:3 על אסטון וילה – נחלה הפסד ביתי מאכזב מול המגפייז שהשיגו נקודות ראשונות לאחר שני הפסדים במחזורי הפתיחה כשהתגברו על פציעה מוקדמת של אלן סיינט-מקסימין. מאוריסיו פוצ'טינו החזיר להרכב את יונג מין סון כשמי שפתח על הספסל היה כריסטיאן אריקסן. בדקה ה-27 דווקא האורחת עלתה ליתרון לאחר שיתוף פעולה נהדר בין צמד החלוצים: כריסטיאן אטסו שלח מסירה מעולה לברזילאי  ז'ואלינגטון שבעט חזק והכניע את הוגו לוריס.

התרנגולים היו קרובים להשוות לפני ההפסקה אך סון בעט שטוח ליד הקורה ולוקאס מורה רשם החמצה ענקית בתוספת הזמן. בדקה ה-51 פביאן שר מנע את שער השוויון בגלישה נהדרת מול אריק לאלנה. בדקה ה-62 ביצע מאמן התרנגולים חילוף כפול. ג'ובאני לו סלסו החליף את לאלנה ואריקסן עלה במקומו של קייל ווקר-פטרס.


ז'ואלינגטון כובש (Julian Finney/Getty Images)

הספרס שלטו בכדור אך התקשו לאיים על השער מול המערך המעובה של ניוקאסל, שכמעט הכפילה את היתרון במתפרצת נהדרת בדקה ה-87. האורחת שמרה על היתרון עד לסיום כשלמזלה קיין לא הגיע טוב לכדור הרוחב של סיסוקו בתוספת הזמן (90+4) וניצחה 0:1 בסיום. תוצאה רעה מאוד עבור החניכים של פוצ'טינו שבשבוע הבא יפגשו את ארסנל בדרבי הגדול.

וולבס – ברנלי 1:1
עד כמה הכדורגל אכזרי. הקבוצה של שון דיצ'ה כבר הריחה ניצחון שני העונה ופתיחה נפלאה עם 6 נקודות מתוך תשע אפשריות על אף לוח המשחקים הלא פשוט. במחזור שעבר היא נכנעה 2:1 לארסנל באיצטדיון האימרויות אך הראתה חלק מהפוטנציאל שלה. הערב (ראשון) היא כמעט וחזרה לנצח. אשלי בארנס שכבש שלושה שערים בשני מחזורי הפתיחה, הבקיע שוב, בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה (13) שלא הותירה לשוער שום סיכוי. רק סרחיו אגוארו וסאדיו מאנה הבקיעו יותר ממנו במסגרת הליגה ב-2019. האורחת כבר הריחה את הניצחון מול הקבוצה החזקה שמאמינה שתוכל לאיים על הטופ6, אלא שראול חימנס השווה בפנדל עמוק בתוספת הזמן (90+5) ומנע מברנלי להעפיל למקום השלישי בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי