אגוארו לא ידע על השער ה-400, פפ: "סילבה אחד הגדולים שראיתי"

פפ גווארדיולה, דויד סילבה
פפ גווארדיולה, דויד סילבה | Mike Hewitt/Getty Images)

החלוץ שכבש צמד שמע על ציון הדרך רק בעמדת הראיונות לאחר המשחק - "באמת? זה נשמע טוב". המאמן שיבח את הקשר שרשם 400 הופעות בסיטיזנס ואמר על המשחק: "לעתים קשה לשחק כאן יותר מנגד טוטנהאם"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
לאחר התיקו הדרמטי והמאכזב מול טוטנהאם במחזור שעבר, האלופה מנצ'סטר סיטי הייתה נחושה במיוחד לנצח במשחק החוץ בבורנמות'. זה לא היה קל אך הקבוצה של פפ גווארדיולההצליחה לנצח 1:3, העפילה למקום השני בטבלה ולא נתנה לליברפול הזדמנות לברוח. במשחק עם לא מעט ציוני דרך עבור הסיטיזנס, הכוכב היה סרחיו אגוארו שכבש פעמיים ורשם ציון דרך נפלא בקריירה:


אגוארו, שכבש העונה כבר ארבעה שערים בשלושה מחזורים והבקיע בכל אחד משלושת מחזורי הפתיחה לראשונה באנגליה לראשונה בקריירה שלו – הגיע ל-400 שערים בקריירה: 235 שערים במדי מנצ'סטר סיטי, 101 שערים במדי אתלטיקו מדריד, 41 שערים במדי נבחרת ארגנטינה ו-23 במדי אינדפנדיינטה. החלוץ אפילו לא היה מודע להישג וכשנשאל על כך בראיון לאחר המשחק אמר: "400 שערים? באמת? זה טוב, לא ידעתי על זה. אבל מה שחשוב שהשערים האלה עזרו לנו לנצח".


גם דויד סילבה חגג בסימן 400 – כשהגיע למשחקו ה-400 במדי האלופה, כשרק 14 שחקנים הצליחו להשיג את השיא הזה. סילבה, שפותח את עונתו העשירית והאחרונה בקבוצה, כתב ברשתות החברתיות: "אני גאה מאוד לציין את המשחק ה-400 שלי עם החולצה של מנצ'סטר סיטי. תודה לכולם על ההודעות החמות והפרגונים".




גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "המשחק היה צמוד ואתה יודע שכל דבר יכול לקרות, ואז אגוארו כבש, השער השני שלו היה כל כך חשוב. בורנמות' הקשתה עלינו, הם שיחקו עם כדורים ארוכים ועשו זאת טוב, יש להם עוצמות, הם חזקים פיזית מהקבוצה שלי, אבל האיכות של השחקנים שלנו ניצחה את המשחק. לפעמים קשה יותר לשחקן כאן מאשר נגד טוטנהאם בבית. שעת הצהריים, יום בהיר, הקצב איטי, אבל פתרנו את זה".


על סילבה ואגוארו: "מה אני יכול לומר. כולם מכירים אותו, את סילבה. הוא יודע לנצל את מעט השטחים כמו שאף אחד לא עושה, וגם נלחם בלי הפסקה. הוא אחד השחקנים הטובים ביותר שראיתי. חוש ההתמצאות של אגוארו ברחבה הוא ייחודי. כמובן שבירכתי את השחקנים, מגיע להם".


ב-"סקיי ספורט" נכתב: "אגוארו היה קר כקרח ברחבה ולקח את סיטי למקום השני עם צמד". ב-"BBC" שיבחו את הקוסם הספרדי: "ביום המיוחד בו הוא רושם את משחקו ה-400, הוא שוב הוכיח את האיכות הבלתי נגמרת. בורנמות' חשבה שיש לה סיכוי, ואז סילבה שוב הופיע ובישל לאגוארו". במירור סיכמו: "הבעיטה החופשית הנפלאה של הארי ווילסון השאירה ניצוץ של תקווה, ואז אגוארו הכה שוב".
 




אגוארו חוגג. ציון דרך ענק (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי