דה בריינה: "אני חושב שהרבה אנשים רצו שקומפני ייכשל"

קווין דה בריינה, וינסנט קומפני
קווין דה בריינה, וינסנט קומפני | Nathan Stirk/Getty Images

הבלגי של מנצ'סטר סיטי הגן על חבר קבוצתו לשעבר, שעזב את משרת האימון באנדרלכט: "הוא אימן חודשיים בלבד, מה אפשר לצפות? במשחקים שראיתי הקבוצה שיחקה טוב"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

וינסנט קומפני סיים בשבוע שעבר את תקפידו כמאמן אנדרלכט אחרי ארבעה משחקים בלבד וכיום הוא משמש כשחקן שדה בלבד במועדון הבלגי. לאחר המהלך הופנו ביקורות קשות נגד הבלם שהצטרף ממנצ'סטר סיטי ונאמר שלא היה מכניס את עצמו בהרכב אם היה אובייקטיבי לגביו.

חברו לנבחרת בלגיה ומנצ'סטר סיטי  לשעבר קווין דה בריינה התראיין היום (שלישי) ב'מירור' ותמך בקומפני: "הוא היה מאמן חודשיים בלבד ממה אפשר לצפות? לנצח בכל משחק, זה לא עובד ככה בכדורגל. אני חושב שיש הרבה אנשים שרצו שייכשל, בגלל התפקיד המיוחד שלו, להיות שחקן ומאמן – אנשים פשטים לא אוהבים את זה. אבל אני מכיר את ויני די טוב ואני בטוח שלא אכפת לו ממה אנשים חושבים".

הקשר הוסיף: "דיברתי איתו כמה פעמים ונראה שהוא נהנה מהתפקיד, במשחקים שראיתי של אנדרלכט היא הייתה ממש טובה, היו חסרים לו שחקני התקפה ואני חושב שהייתי לו שם עבודה קשה מאוד. הוא פתח את העונה עם 50 שחקנים, לאחר מכן הגיעו שחקנים חדשים ושינו לגמרי את שיטת המשחק, זה דבר כמעט בלתי אפשרי".

כאמור קומפני ניהל ארבע משחקים במדי אנדרלכט, כאשר בכולם שיחק 90 דקות וקבוצתו רשמה שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים. במשחקה האחרון של הקבוצה בליגה והראשון ללא הבלם כמאמן הראשי רשמה הפסד נוסף, לגנק וכעת היא נמצאת במקום ה-14 מתוך 16 קבוצות.


"הגיע לאנדרלכט במצב בלתי אפשרי". דה בריינה הגן על קומפני (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי