צפו בתקציר: לינקולן כמעט הפתיעה את אברטון, שעלתה עם 2:4

שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים | Kinnaird/Getty Images

גביע הליגה האנגלי: הטופיז נקלעו לפיגור כבר בדקה הראשונה וספגו גם פצצה מרגלי אנדרדה (70), אבל דין בשער נפלא (36), סיגורדסון בפנדל (59), איוובי (81) ורישארליסון (88) נתנו להם את הכרטיס לשלב הבא

(גודל טקסט)

הסיבוב השני של גביע הליגה האנגלי, שמשתף את ארבע הליגות הבכירות בממלכה, הסתיים היום עם עוד שבע עולות לשלב הבא. אחרי הסנסציה של אתמול, לא נרשמו הרבה הפתעות. אברטון הזיעה אבל עלתה לאחר 2:4 על לינקולן וסוונזי הביסה 0:6 את קיימברידג' יונייטד. לסטר וניוקאסל, שתי נציגות הפרמיירליג היחידות שפגשו אחת את השנייה, הגיעו עד לפנדלים לאחר 1:1 בסיום ולבסוף לסטר ניצחה 3:4.

לינקולן – אברטון 4:2
קבוצת הליגה השלישית הדהימה את הטופיז תוך דקה, עם שער של הארי אנדרסון בסיום התקפה אותה הוביל ג'ק פיין, ואברטון התחילה להילחץ. עם הפתיחה המאכזבת בליגה, הדבר האחרון שהיא צריכה זה הדחה מוקדמת מהמפעל המשני. למזלה, יש לה את לוקה דין. המגן קיבל בעיטה חופשית בדקה ה-36 ושלח כדור מסובב אומנותי לחיבורים, נותן למרקו דה סילבה אוויר לנשימה.

במחצית השנייה דה סילבה כבר היה יכול לחייך, כשגילפי סיגורדסון קבע מהפך עם פנדל מוצלח (59), אבל עדיין לא לחגוג. בעיקר לא כשבדקה ה-70 לינקולן יצאה שוב להתקפה, וכדור עומק הגיע לברונו אנדרדה שמהאוויר שלח פצצה לרשת של פיקפורד. המארחת התקרבה לסנסציה, או לפחות לדרמה, אבל זה לא נמשך הרבה זמן. אברטון לחצה, סנק טוסון הוריד בנגיחה ואלכס איוובי, שהגיע בקיץ מארסנל, דחק פנימה (81). וכדי להרגיע, הגיע בדקה ה-88 רישארליסון. הברזילאי שהרשים בקופה אמריקה התרומם לכדור גובה של דין ונגח את שער הניצחון, קובע 2:4 ונותן לטופיז את הכרטיס לשלב הבא.

תוצאות נוספות
ברנלי – סנדרלנד 3:1

בורנמות' – פורסט גרין 0:0 (0:2 בפנדלים)

ק.פ.ר – פורטסמות' 2:0

סוונזי – קיימברידג' 0:6

רוטרדם – שפילד יונייטד 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי