דיכאון במנצ'סטר יונייטד, סולשיאר: "שוב היה חסר לנו מחץ"

פול פוגבה
פול פוגבה | Catherine Ivill/Getty Images

השדים האדומים עם שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ואחד בלבד ב-9 האחרונים. המאמן כעס: "שיחקנו טוב, חייבים לכבוש בכוח". דיילי מייל: "השדים האדומים החמיצו הזדמנות פז מול עשרה שחקנים". נק' האור: ג'יימס

(גודל טקסט)
לאחר הניצחון הענק 0:4 על צ'לסי במחזור הפתיחה, באנגליה לא הפסיקו לפרגן למנצ'סטר יונייטד. אלא שמי שציפה שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר תיקלע למשבר של ממש כאשר לא הצליחה לנצח בכל שלושת משחקי הליגה האחרונים שלה. הערב (שבת) סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 מאכזב נגד סאות'המפטון. אם נחבר את הסיום הצורם של העונה שעברה, יונייטד עם ניצחון אחד בתשעת משחקי הליגה האחרונים שלה וללא ניצחון חוץ במשך שישה משחקים רצופים. כעת, לאחר ארבעה מחזורים, לשדים האדומים חמש נקודות בלבד, אפילו פחות מהעונה שעברה תחת ז'וזה מוריניו המושמץ (6 נקודות).


אשלי יאנג אמר לאחר המשחק: "אני חושב שאיבדנו שתי נקודות, ברור שהגענו לכאן כדי לנצח. הרגשנו טוב עוד לפני שהורחק להם שחקן. הם יצרו הזדמנות אחת או שתיים והצליחו לכבוש. אם היינו מצליחים לכבוש יותר משער אחד – זה היה משחק אחר. אנחנו מייצרים מצבים אבל לא כובשים מספיק".



אולה גונאר סולשיאר היה מאוכזב מאוד: "אנחנו צריכים לדעת גם לגרד שערים בכוח ולכבוש שערים לא יפים. היינו צריכים לנצח היום, המשחק התנהל כמו שרצינו. היינו לא זהירים וספגנו. הגענו למצבים אבל היה חסר לנו מחץ, שוב".




אולה גונאר סולשיאר. שלושה משחקים ללא ניצחון (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)
 


נקודת האור, כמובן, היא הקשר דניאל ג'יימס שלא מפסיק לכבוש. הקשר הבקיע שער נפלא בבעיטה לחיבורים. לג'יימס יש שלושה שערי ליגה בארבע הופעות, בדיוק כפי שכבש בכל העונה שעברה במדי סוונזי. "הוא נראה כישרון גדול שיכול לתרום המון ולהכריע משחקים כבר ברגע זה, זאת בניגוד למרקוס ראשפורד המאכזב", החמיאו ב-"BBC". סולשיאר גם החמיא לקשר שלו: "הוא פנטסטי. יש לו גישה נהדרת, הוא רוצה ללמוד, הוא רעב. הוא בתחילת הקריירה שלו, אנחנו רוצים לעזור לו להפוך למוצר מוגמר".


באנגליה לא שכחו לקטול. ב-"Talk Sport" נכתב: "יונייטד לא מצליחה לנצח עשרה שחקנים של סאות'מהפטון. גם שער ענק של ג'יימס לא הצליח לעורר השראה בקבוצה. הניצחון הנפלא על צ'לסי נראה כמו זיכרון רחוק". ב-"BBC" נכתב: "יונייטד הלכה והתרשלה עד שספגה את שער השיוויון וגם מצור על השער בדקות האחרונות לא הצליח. יש לסולשיאר הרבה על מה להרהר עליו ובעיקר: לעבוד". בדיילי מייל נכתב: "יונייטד מתוסכלת שוב, עוד פעם היא השאירה נקודות ולא ניצלה הזדמנות פז לנצח עשרה שחקנים בסנט מרי. גם הסתערות מאוחרת לא עזרה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי