פפ: "לאפורט הוא הבלם הכי טוב בסגל, זו מכה קשה עבורנו"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Shaun Botterill/Getty Images

מאמן סיטי התייחס לפציעה של הצרפתי לאחר ה-0:4 על ברייטון: "זה לא נראה טוב, כנראה שהוא יהיה בחוץ לזמן מה". על הניצחון: "לא היה פשוט כמו שהוא נראה". אגוארו כבש שער 99 באיתיחאד ונושף בעורפם של רוני והנרי

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אלופת אנגליה מנצ'סטר סיטי נהנתה אתמול (שבת) מטיול קליל במחזור הרביעי בפרמיירליג, כשניצחה בצורה מוחצת 0:4 את ברייטון ושמרה על פער שתי הנקודות ממוליכת הטבלה ליברפול. מעל כולם בלט סרחיו אגוארו, שהבקיע צמד מרשים והוסיף עוד בישול לברנרדו סילבה.

מאמן התכולים פפ גוארדיולה לא נשאר אדיש והחמיא לסקורר שלו: "כבר מהיום הראשון התרשמתי ממנו, במיוחד מהמחויבות שלו", אמר הקטלוני. "כולם יודעים שאנחנו חייבים את השערים שלו, אני מאושר בשבילו ובשביל הקבוצה".

החלוץ הארגנטינאי נמצא בכושר נהדר ולראיה, הוא מצא את הרשת בכל אחד משבעת המצבים האחרונים שאליהם הגיע במשחקי הליגה. בנוסף, "קון" חגג אמש את השער ה-99 שלו באצטדיון איתיחאד, כשרק שני שחקנים בתולדות הפרמיירליג כבשו יותר במגרש הביתי שלהם – וויין רוני באולד טראפורד (101) ותיירי הנרי בהייבורי (114).

עוד יום מוצלח עבור אגוארו, שמתקרב לשיא יוקרתי מאוד (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)
עוד יום מוצלח עבור אגוארו, שמתקרב לשיא יוקרתי מאוד (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)

גוארדיולה ניתח את המשחק בצורה מעט שונה ממה שנראה על כר הדשא: "זה היה משחק קשה מאוד. זה נכון שלפי התוצאה זה 0:4, אבל זה לא היה פשוט בכלל. לא להרבה קבוצות יש האומץ לשחק ככה בבית שלנו. ניצחנו בזכות האיכות של השחקנים שלי – היא עשתה את כל ההבדל".

רגע מדאיג מאוד נרשם בשורות האלופה, כאשר הבלם איימריק לאפורט נאלץ לרדת מהמגרש באלונקה: "זה לא נראה טוב. אני חושב שהוא פונה לבית החולים" אמר פפ, "רק מחר נדע מה קורה איתו. אני מחכה לטלפון מהרופא, אבל אני חושב שהוא יהיה בחוץ לזמן מה. זו לגמרי מכה קשה עבורנו, הוא הבלם הכי טוב שיש לי בסגל, בפער".

לאחר פגרת הנבחרות, הסיטיזנס יפגשו את העולה החדשה נוריץ', בתקווה לניצחון ומעידה של ליברפול במקביל, על מנת לחזור לראשות הטבלה.

לאפורט מפונה מהמגרש.
לאפורט מפונה מהמגרש. "מכה קשה עבורנו. הוא הבלם הכי טוב בסגל" (LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי