אריקסן: "לא מתחרט על מה שאמרתי. זה לא משחק מחשב"

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

הדני של טוטנהאם בראיון במולדתו לאחר סגירת חלון ההעברות: "לא עשיתי טעות כשאמרתי שאני מוכן לעזוב. לא אפשרי לנהל את הקריירה כמו במשחק". הדני הוסיף: "לא קורא את מה שכותבים עליי. תמיד היו שמועות סביבי"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

חלון ההעברות באירופה נסגר אתמול (שני) סופית ולצידן עסקאות רבות שנסגרו, גם מספר סאגות הגיעו לסיומן. אחת מהן היא סוגיית עתידו של כריסטיאן אריקסן בטוטנהאם. כזכור, הדני אמר בסיום העונה שעברה כי הוא "מוכן לאתגר חדש", ושמו נקשר למעבר אפשרי לריאל מדריד.

המעבר לספרד או לכל יעד אחר לא קרה בקיץ הנוכחי, והיום שיתף הקשר במדינתו את תחושותיו: "הלוואי שיכולתי לנהל את הקריירה שלי כמו במשחק מחשב, אבל לצערי זה לא אפשרי".

"אני לא חושב שעשיתי טעות במה שאמרתי בקיץ. זה כדורגל, ואתה בחיים לא יכול לדעת מה יהיה. הרבה דברים יכולים לקרות בדרך". חוזהו של אריקסן נכנס לשנתו האחרונה, וכבר בפתיחת מועד ההעברות בחודש ינואר יוכל לסגור תנאיו במועדון חדש, ולעבור ללא תמורה בקיץ. "אני משחק כאן הרבה שנים, ותמיד היו שמועות סביבי. כמובן שהשנה זה היה הרבה יותר בולט בגלל מצב החוזה שלי".

אריקסן.
אריקסן. "לא עשיתי טעות. אי אפשר לנהל את הקריירה כמו במשחק מחשב" (Catherine Ivill/Getty Images)

"אני בטוח שהרבה אנשים מתעסקים בעתיד שלי ואיפה אני ירצה לשחק. ככה זה תמיד. במיוחד אם אתה משחק טוב במועדון גדול. תמיד יהיו שמועות סביבך" סיפר השחקן הבן ה-27, אשר כבש והשלים 90 דקות במדי התרנגולים בדרבי נגד ארסנל ביום ראשון האחרון. "אין לי בעיה לנקות את הראש ממחשבות, אני כמעט ולא קורא את מה שנכתב עליי" סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי