מאטיץ': "אם יונייטד לא תילחם על אליפות, סולשיאר אשם"

אולה גונאר סולשיאר נמניה מאטיץ'
אולה גונאר סולשיאר נמניה מאטיץ' | Catherine Ivill/Getty Images

לאחר פתיחת העונה העגומה, הקשר הסרבי שרשם רק 22 דקות בליגה האנגלית העונה, סיפק ראיון מפתיע בנוגע למאמנו: "אני לא מסכים עם ההחלטה שלו לספסל אותי, הייתי שחקן הרכב לאורך כל הקריירה"

(גודל טקסט)
קשרה הסרבי של מנצ'סטר יונייטד, נמניה מאטיץ' טוען שמאמנו, אולה גונאר סולשיאר יצטרך לשאת באשמה אם השדים האדומים לא יתמודדו על האליפות העונה.


מאטיץ' (31), שמתרגל למעמדו כשחקן ספסל מאז פיטורי מוריניו ומינויו של הנורבגי, רשם רק 22 דקות ליגה העונה בתיקו 1:1 נגד סאות'המפטון, ולמרות זאת טוען שאין לו שום בעיה עם סולשיאר, שהעדיף את סקוט מקטומיניי על פניו ברוטציה.


רגע לפני המשחק של נבחרת סרביה עם פורטוגל (שבת, 21:35 בספורט4) הקשר אמר במסיבת עיתונאים: "במשחקים הראשונים הוא העדיף לשחק בלעדיי. אני עובד קשה ככל האפשר ומכבד את ההחלטה שלו. אני צריך להוכיח לו שהוא טועה כדי שיחזיר אותי להרכב הפותח. אין לי שום בעיה איתו. אמרתי לו שאני לא מסכים איתו, אבל זאת ההחלטה הטובה ביותר בעיניו ואני צריך לקבל את זה".





מאטיץ' המשיך ואמר: "אני משחק כדורגל זמן רב. בכל קבוצה ששיחקתי בה ב-10 השנים האחרונות פתחתי כמעט בכל המשחקים. כשאני פתחתי, מישהו אחר ישב על הספסל ועכשיו אני צריך להתמודד עם זה. המאמן צריך להעמיד קבוצה שתתמודד על אליפות, ואם זה לא יקרה, הוא יצטרך לשאת באשמה" .


מאטיץ' יחזור להרכב של סרביה לראשונה מאז נובמבר 2018, אז נבחרתו ניצחה 1:2 את מונטנגרו במסגרת ליגת האומות. ביום שבת הם יארחו את כריסטיאנו רונאלדו ונבחרת פורטוגל עם מאמן חדש על הקווים: "בסרביה, כל ניצחון הופך לאופוריה וכל הפסד לטרגדיה. קשה לשנות את המנטאליות שלנו. אנחנו צריכים להעפיל ליורו, זה חשוב מאוד למדינה ולכדורגל שלנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי