דיווח: דה חאה עשוי לעזוב את יונייטד בקיץ ללא תמורה

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

השוער שטרם חתם על חוזה חדש, יוכל לעזוב בחינם בסיום העונה, יובנטוס כבש מגששת בעניינו. בקבוצה רוצים את ואן דר סאר כמנהל ספורטיבי. וגם: לה טיסייה בביקורת על סולשיאר: "עניין הפנדלים נראה כמו חוג בביה"ס"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד יצאה לפגרת הנבחרות בתחושות קשות לאחר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, והאחרון שבהם תיקו 1:1 נגד סאות'המפטון ששיחקה בעשרה שחקנים. האם בפני הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר התעוררה בעיה חדשה? לפי דיווח ב"מירור" השוער דויד דה חאה עשוי לעזוב את הקבוצה בהעברה חופשית ליובנטוס בקיץ.


על אף הדיווחים רבים, השוער טרם חתם על חוזה חדש ומשודרג בקבוצה כשחוזהו המקורי מסתיים ב-2020, והוא עתיד שלא לעשות זאת. בדיווח נכתב כי אלופת איטליה עוקבת ושומרת על קשר עם הספרדי בן ה-28 שהצטרף לקבוצה בקיץ 2011 ומאז זכה רק בתואר גדול אחד – אליפות.


עוד בנוגע לשדים האדומים, אותו מקור מדווח כי הקבוצה רוצה לצרף את שוער העבד של המועדון, אדווין ואן דר סאר, כמנהל ספורטיבי. ההולנדי מרשים בעבודתו כמנכ"ל אייאקס וכמובן שיש לו זיקה לקבוצה בה שיחק שש עונות (2005-2011) ואיתה זכה בארבע אליפויות וגם בליגת האלופות. כרגע טרם נעשתה פנייה אך לפי הדיווח עבור ההולנדי בן ה-48 תהיה מדובר בדילמה קשה אם זה יקרה.




ובחזרה לכר הדשא, המאמן סולשיאר ספג ביקורת על התנהלותו בבחירת הפנדליסטים של הקבוצה, מאחד שמבין דבר או שניים בעניין: שחקן העבר מת'יו לה טיסייה, שהחמיץ רק פנדל אחד מתוך 48 ניסיונות בקריירה. לה טיסייה אמר: "סולשיאר מתנהג כאילו אלה נערים בבית ספר. זה לא מקצועי. המאמן צריך להיות חזק ולהחליט לגבי שחקן מסוים – 'אתה הכי טוב בפנדלים, אתה זה שתבעט' ואז להצביע על שחקן אחר שיבעט אם הוא לא במגרש".


לה טיסייה נזכר: "הייתה לנו תחרות פנדלים באימונים כדי להחליט מי ייבצע ואני ניצחתי. הייתי בן 20 אבל בכל זאת מעולם לא הייתה שאלה כשאני הייתי על המגרש. זו הייתה הזכות שלי וזה היה התפקיד שלי".


הבועט האידיאלי במנצ'סטר יונייטד: "מעולם לא התלהבתי מהדרך של פול פוגבה, מכיוון שתמיד היה לוקח לו כל כך הרבה זמן, זה היה נראה כאילו הוא לא מתייחס לכך ברצינות. הוא רצה לתת שואו כאילו הוא כזה גדול. הדרך בה מרקוס ראשפורד לוקח את הפנדלים היא טובה יותר, לדעתי הוא צריך להיות הפנדליסט". גם ראשפורד, נזכיר, החמיץ פנדל בדומה לפוגבה. לאחר פגרת הנבחרות, מנצ'סטר יונייטד תתארח במשחק חוץ לא פשוט אצל לסטר ביום שבת. יהיה מעניין לראות מה יקרה אם הקבוצה תזכה בכדור עונשין, אבל מעבר לכך – היא תהיה חייבת לנצח.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי