פפ אישר: "סטונס נפצע הבוקר, ייעדר לפחות בחודש הקרוב"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | מנצ'סטר סיטי, רשמי

אחרי שאיבד את לאפורט למספר חודשים, מאמן סיטי גילה כי גם האנגלי לא יעמוד לרשותו בתקופה הקרובה: "זה אתגר להישאר עם בלם אחד בסגל, לא אתלונן על כך שאחרים לא עומדים לרשותי". רביעי ב-22:00: שחטאר בחוץ

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מכה נוספת למנצ'סטר סיטי, שאיבדה היום (שלישי) את ג'ון סטונס שנפצע באימון וייעדר מהמגרשים לפחות בחודש הקרוב. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשותו של פפ גווארדיולה בתקופה הקרובה הוא כזכור איימריק לאפורט, שנפצע בברכו וייעדר זמן רב. המשמעות היא שניקולאס אוטמנדי הוא הבלם הטבעי היחיד שנותר כשיר בשורות אלופת אנגליה, שבמהלך הקיץ האחרון נפרדה מהקפטן וינסנט קומפני ולא צירפה מחליף על חשבונו.


מחר (רביעי ב-22:00) תחל מנצ'סטר סיטי את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות במשחק חוץ נגד שחטאר דונייצק של מנור סולומון ותקווה לפתוח ברגל ימין כשהמטרה היא זכייה ראשונה בתולדותיה במפעל היוקרתי. במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות פפ אישר את היעדרותו של סטונס: "גון ספג פציעת שריר באימון הבוקר והוא לא יעמוד לרשותי בין ארבעה לחמישה שבועות".


פפ
התייחס לבעיה במרכז ההגנה: "זה אתגר גדול ומדהים להישאר עם בלם אחד טבעי בסגל, אך מה שאנחנו בוודאות לא נעשה זה להתלונן על כך שג'ון ואיימריק אינם יכולים לשחק. פרננדיניו יכול לשחק שם, נמצא את הפתרונות המתאימים. כדורגל זה לא איך אתה מתמודד עם סיטואציות טובות אלא איך אתה מתמודד עם מצבים קשים. זכינו בהרבה תארים ואף אחד לא נתן לנו אותם, עשינו זאת בכוחות עצמנו. אני אוהב את המצב ומוכן לקראת האתגר".


לצידו של פפ התייצב אולכסנדר זינצ'נקו שגדל במחלקת הנוער של שחטאר: "אנחנו מכבדים את היריבה מאוד, אבל עלינו להתרכז במשחק שלנו. כמובן שליגת האלופות בראש סדר העדיפויות של המועדון, אך המטרה שלנו היא להציג כדורגל איכותי ותחרותי בכל החזיתות. נעלה מחר לכר הדשא בשאיפה להציג את הכדורגל הטוב ביותר שאנחנו יכולים".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי