מוריניו: "לא רואה שיפור במנצ'סטר יונייטד". שיא שלילי לסולשיאר

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | IAN KINGTON/AFP/Getty Images

אחרי ה-2:0 לווסטהאם, המגנג'ר לשעבר ניתח: "התוצאה לא הפתיעה אותי, אי אפשר לקחת מהמשחק הזה שום דבר חיובי". השדים האדומים ספגו בחוץ בפעם ה-11 ברציפות. המנג'ר על מצבו של ראשפורד: "אני לא רופא"

(גודל טקסט)
מפלס הלחץ במנצ'סטר יונייטד עלה הערב (ראשון) לגבהים חדשים לאחר 2:0 מביך אצל ווסטהאם שהותיר את השדים ללא ניצחון חוץ בפרמיירליג העונה. מאז שניצח את תשעת משחקי החוץ הראשונים שלו, אולה גונאר סולשיאר רשם מאזן עלוב של שישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו בתשעת ההתמודדויות האחרונות שנערכו מחוץ לאולד טראפורד, כאשר הפרש השערים עומד על חמישה שערי זכות ולא פחות מ-18 שערי חובה. ב-11 משחקי החוץ האחרונים שלה בכל המסגרות מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לשמור על רשת נקייה – הרצף הארוך ביותר שלה מאז 2002, אז היא ספגה ב-14 משחקים ברציפות.


סולשיאר סיכם: "בסך הכל, זה יום מאוד מאכזב עבורנו. אני מכיר היטב את האופי של השחקנים שלי והם עם הראש למטה כרגע, אבל הם יחזרו לעצמם מהר מאוד. יש לנו משחק בגביע הליגה באמצע השבוע וקרב גדול נגד ארסנל במחזור הבא".


על הצורה בה התפתח המשחק: "כל רגעי המפתח הלכו לצד של ווסטהאם ונגדנו. הם הבקיעו שני גולים נהדרים. גם אנחנו הגענו לכמה מצבים שלצערי הרב לא הצלחנו לתרגם לשערים. אנחנו נעבוד על כך ונשתפר".


אם לא די בתוצאה, מנצ'סטר יונייטד איבדה בדקה ה-61 את מרקוס ראשפורד שנפצע. סולשיאר התייחס למצבו של החלוץ: "הוא הרגיש את המפשעה. אנחנו נערוך מחר מספר בדיקות ונראה כמה חמור המצב. אני לא רופא, כך שאיני יודע כמה זמן הוא ייעדר, אבל עושה רושם שהוא יהיה בחוץ בזמן הקרוב".


ז'וזה מוריניו, מנג'ר הקבוצה לשעבר שמשמש בתור פרשן כיום, ניתח: "אי אפשר לקחת שום דבר חיובי מהמשחק. היינו רעים בעונה שעברה, אבל אני לא רואה שום שיפור העונה. צירפו שלושה שחקנים בעלי השפעה חיובית שמביאים איתם איכות ואני אוהב את הסגנון שלהם, אבל בתור קבוצה אני לא אוהב את מה שאני רואה והתוצאה היום לא הפתיעה אותי. אני לא חושב שאולה יכול לקחת שום דבר חיובי מההופעה של שחקניו".


המאמן המנצח מנואל פלגריני אמר: "הייתה לנו את האישיות לעשות משחק כזה בבית מול קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. לבוא ולנסות לנצח מהרגע הראשון, אני חושב שזה דבר גדול. לחצנו אותם ולא נתנו להם למצוא שטחים פנויים. נצטרך לעבוד על הפן ההגנתי. במחצית הראשונה איבדנו את הכדור יותר מידי. בסופו של דבר ניצחנו והגורם המרכזי הוא העובדה שכבשנו את השער הראשון במשחק".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי