צ'לסי שברה שיא שלילי מ-1988, למפארד: "אני מודאג"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Laurence Griffiths/Getty Images

המשחק נגד ליברפול היה הרביעי של הבלוז ללא ניצחון ביתי, דבר שלא קרה במשך 31 שנים. המאמן אמר: "נגד ליברפול אפשר להפסיד, היא וסיטי מעל הליגה". על פציעתו של אמרסון: "חזר מוקדם מדי"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
אחרי שישה מחזורי ליגה, צ'לסי עדיין לא ניצחה בבית, הבלוז שעשו תיקו שתי תוצאות תיקו נגד נוריץ' ולסטר, הפסידה אתמול (ראשון) 2:1 לליברפול בסטמפורד ברידג' וצנחה היישר למקום ה-11. בעקבות כך, פרנק למפארד הפך למאמן הראשון מאז בובי קמפבל ב-1988 שלא ניצח את ארבעת משחקי הבית הראשונים של הקבוצה בכל המסגרות.


למפארד אמר: "זה מאוד מדאיג ואנחנו רוצים לנצח בבית. נגד ליברפול אפשר להפסיד, היא קבוצה חזקה וזה יכול לקרות ואני מצפה שניצחון הביתי יגיע בקרוב. כיום ליברפול וסיטי הן קבוצות הרבה יותר חזקות, אבל על השאר אפשר לומר כי מדובר בקבוצות שוות".


בנוסף התייחס לפציעות של אמרסון וכריסטנסן: "אמרסון עבר פציעה דומה ממה שהיה לו קודם וזה אומר שהוא חזק מוקדם מדי. לגבי הבלם, נראה שהוא חטף מכה בחלק האחורי של הברך, מההתרשמות הראשונית שלי, זה לא נורא".


המשחק הבא של צ'לסי יהיה כבר ביום רביעי נגד גרימסבי טאון במסגרת גביע הליגה, במחזור הבא תארח את ברייטון מהמקום ה-15 במטרה לשמח את האוהדים הביתיים לראשונה העונה.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי