קלופ: "אם ליברפול תפטר אותי, ג'רארד צריך להיות המחליף"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

המאמן הגרמני אמר שאם יפוטר יום אחד, שחקן העבר האגדי של המייטי רדס צריך להחליפו: "אולי קני דלגליש היה עולה כמועמד המוביל, אבל אם תשאלו אותי, הייתי הולך על סטיבי"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ רושם הצלחה מסחררת כמאמן ליברפול. כידוע, הגרמני הוביל את המייטי רדס לזכייה בליגת האלופות אחרי 14 שנים ואחרי שבשנה שעברה היא סיימה במרחק נגיעה מאליפות ראשונה מאז 1990, העונה קבוצתו פתחה את הפרמיירליג עם שישה ניצחונות משישה משחקים. אבל אם ירצה הגורל והמצב בליברפול יתדרדר, קלופ סימן את מי שצריך לרשת את תפקידו.

בראיון למגזין 'FourFourTwo', המנג'ר נשאל האם הוא מאוים מנוכחותו של שחקן העבר האגדי קני דלגליש במועדון והשיב: "אין קשר בין העמדה שלי כמאמן לאנשים מסביבי. אם ליברפול הייתה מפטרת אותי מחר, אז אולי קני היה המועמד הראשון להחליף אותי, אבל הם כנראה היו מביאים את ג'רארד מגלאזגו. אם תשאלו אותי, הייתי הולך על סטיבי. אני אעזור לו בכל הזדמנות. אם מישהו מקבל את התפקיד שלך, האשמה היא שלך בגלל שלא היית טוב מספיק".

כידוע, ג'רארד משמש בימים אלו כמאמן ריינג'רס הסקוטית זו העונה השנייה ברציפות ונמצא במקום השני בטבלה, שלוש נקודות מאחורי סלטיק של ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד. אבל בראש ובראשונה הוא אגדה בליברפול ושיחק בה 710 משחקים בין 1998 ל-2015. לפני שקיבל את הג'וב בריינג'רס, הוא הרשים כמאמן קבוצת הנוער של המייטי רדס.

יחליף את קלופ ביום מן הימים? סטיבן ג'רארד (Gettyimages)
יחליף את קלופ ביום מן הימים? סטיבן ג'רארד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי