ניו באלאנס תובעת את ליברפול, שקרובה לחוזה חדש עם נייקי

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Laurence Griffiths/Getty Images

ענקית התלבושות, שמספקת את מדי המייטי רדס בשנים האחרונות, טוענת כי סעיף בחוזה מחייב את המועדון לתת להם הזדמנות להשוות את ההצעה מהמתחרה העיקרית בשוק - ופנתה לבית המשפט להליכים נגד הקבוצה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול אמנם כובשת את הפרמיירליג על המגרש, עם שישה ניצחונות בששת המחזורים הראשונים, אבל מחוץ לכר הדשא, מסתבר, העניינים לא כל כך שמחים. "סקיי" האנגלי דיווח היום (שלישי) כי המועדון ניצב בפני תביעה משפטית מצד ניו באלאנס, שמספקת את התלבושות של השחקנים.

לליברפול יש חוזה של שש שנים עם ניו באלאנס, שאמור להסתיים בסוף העונה הנוכחית. על פי כל הסימנים, אלופת אירופה מתכננת לחתום על חוזה חדש דווקא עם נייקי, מתחרתה של ניו באלאנס, חוזה שעל פי הדיווחים ישבור שיאים בתחום ההלבשה. במלבישה הנוכחית לא אהבו את המגעים בין הצדדים, וטענו כי בחוזה בין הצדדים קיים סעיף שאפשר להם להשוות כל הצעה נגדית.

אוהד ליברפול. איזו חולצה הוא ילבש בעונה הבאה? (Clive Brunskill/Getty Images)
אוהד ליברפול. איזו חולצה הוא ילבש בעונה הבאה? (Clive Brunskill/Getty Images)

בניו באלאנס אומרים כי לא ניתנה להם ההזדמנות להציע חוזה תואם משלהם, אך בהודעה הרשמית כתבו: "ניו באלאנס גאה להיות הספונסרית הרשמית של ליברפול. מאז 2011, כשנכנסנו לשותפות שוברת שיאים עם המועדון, סיפקנו שתיים מהתלבושות הנכרות ביותר בעולם עבור אוהדי ליברפול ואנחנו נמשיך באותה התמדה ונחישות יחד עם המועדון".

דובר ליברפול אמר: "אנחנו יכולים לאשר כי ספקית התלבושות שלנו, ניו באלאנס, פתחה במגעים משפטיים נגדנו. לא נוציא הודעות לתקשורת בזמן ההליכים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי