סולשיאר: "אנחנו יותר טובים בפנדלים מאשר במשחק עצמו"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

מנצ'סטר יונייטד אכזבה פעם נוספת והתקשתה נגד רוצ'דייל מהליגה השלישית, המאמן: "אנחנו עולים ליתרון ולא חותרים להבקיע את השני. במועדון הזה לא מתפשרים". גרינווד סחט מחמאות, ראשפורד יחמיץ את ארסנל

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד עלתה אתמול (רביעי) לסיבוב הרביעי של גביע הליגה האנגלי, אבל זה הדבר החיובי היחיד שהיא לקחה מהמשחק נגד רוצ'דייל מהליגה השלישית. קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר סיפקה תצוגה מבישה פעם נוספת ורק בבעיטות ההכרעה מהנקודה הלבנה, היא הצליחה לגבור על יריבה שאותה קבוצת המילואים של המועדון ניצחה 0:2 לפני שבועיים.


"אנחנו עולים ל-0:1 שוב ושוב, בהמון משחקים, אז אתה חושב לעצמך 'בואו נמשיך', צריך לחתור לשער השני", אמר סולשיאר, "זה מה שהבחורים כאן לומדים. במועדון הזה אתה לא נשען אחורה ומקווה שזה מספיק, להתפשר על 'מספיק' זה לא מה שרוצים כאן. אבל אני מרוצה מהביטחון, אנחנו יותר טובים בפנדלים מאשר במשחקים עצמם".


עוד אמר המאמן: "כשהדברים מסתבכים אתה פשוט שמח על הניצחון, ממשיך הלאה ומפיק לקחים. זו המסורת שלנו, לעשות את זה בדרך הקשה. אנחנו יודעים שצריך לשנות דברים במועדון כולו".



"צריך לשנות דברים במועדון כולו". סולשיאר (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)


על מייסון גרינווד בן ה-17, שכבש פעם נוספת: "זה בטח סיוט לשחקני הגנה להגיע לאחד על אחד איתו ברחבה. הוא יכול ללכת לכל כיוון, שתי הרגליים שלו מצוינות. אפשר לראות שיש לו את האיכות, אנחנו ניתן לו את הדקות שלו. הוא צריך ואנחנו צריכים לאפשר לו לצמוח".


השדים האדומים יפגשו את צ'לסי בסיבוב הבא של המפעל. בפרמיירליג, הם מדורגים כרגע במקום השמיני וכבר מפגרים ב-10 נקודות אחרי המוליכה ליברפול. מאז ה-0:4 על קבוצתו של פרנק למפארד במחזור הפתיחה, הם ניצחו רק פעם אחת – 0:1 קטן על לסטר. ביום שני הקרוב הם יארחו את ארסנל ויקוו להציג יכולת משכנעת יותר.




בתוך כך, החלוץ מרקוס ראשפורד יחמיץ את המשחק נגד ארסנל, בשל פציעה במפשעה, והמנג'ר אולה גונאר סולשאיר מקווה להחזיר אותו בקרוב. המאמן אמר: "הפציעה לא נראית כל כך רע והוא מתאושש, ולכן אנחנו מקווים לראות אותו אחרי הפגרה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי