באנגליה הכריזו: "לסטר יכולה להתמודד על המקום הרביעי"

שחקני לסטר חוגגים
שחקני לסטר חוגגים | Nathan Stirk/Getty Images

בממלכה נפעמו מהחמישייה לרשת של ניוקאסל. רודג'רס: "שש הראשונות? הן זמן רב שם, אבל ברור שאנחנו שאפתניים". מאז שהגיע, רק ליברפול וסיטי לקחו יותר נקודות מהשועלים. וגם: השיאים של וארדי. במחזור הבא: אנפילד

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)
עם כל הכבוד למאזן המושלם של ליברפול ומשחק ההתקפה השובה עין של מנצ'סטר סיטי – המרעננת הרישמית של הפרמיירליג היא לא אחרת מאשר לסטר של ברנדן רודג'רס שהביסה אתמול (ראשון) 0:5 את ניוקאסל וטיפסה למקום השלישי בטבלה. האם השועלים, שמציגים חלוץ לוהט לצד הגנת ברזל (ספגה חמישה שערי ליגה בלבד, בדומה לאלופת אירופה), מתכננת הפתעה מדהימה כמעט כמו בעונת האליפות ההיסטורית ב-2015/16? "לסטר סיפקה תשובה והוכיחה פוטנציאל ענק להילחם על ליגת האלופות", נכתב ב"BBC".


מאז בואו של רודג'רס בחודש מרץ, לסטר השיגה 31 נקודות ליגה – כאשר רק ליברפול (49) ומנצ'סטר סיטי (43) מקדימות אותה. מי שנהנה במיוחד מהגעתו הוא החלוץ ג'יימי וארדי שהבקיע 14 שערים ב-17 המשחקים האחרונים – יותר מכל אחד אחר. וארדי תרם עשרה שערים באצטדיון קינג פאוור ב-2019 כאשר רק שני שחקנים הבקיעו יותר ממנו במגרש מסוים – סאדיו מאנה שכבש 14 שערים באנפילד, וסרחיו אגוארו שכבש 12 שערים באיתחאד. מעבר לכך, החלוץ הגיע ל-85 שערי ליגה כשהוא עקף את כריסטיאנו רונאלדו והשתווה לפרננדו טורס ואדן הזאר.


רודג'רס אמר בסיום המשחק: "הפגנו ביצועים טובים מאוד בכל הפרמטרים. זו הייתה דוגמא מעולה איך משחקים נגד עשרה שחקנים. הבקענו שערים פנטסטיים, זה היה נהדר. החבר'ה באים בכל יום כדי להיות טובים יותר, רוצים ללמוד ולהשתפר. המועדון עושה עבודה נפלאה ברכש, זה איפשר לי לקחת צעד אחורה ולהתעסק רק באימון. יש לנו תוכניות קדימה".




על וארדי: "יש לו כל כך הרבה איכויות, המגע שלו בכדור, הוא תמיד נכנס לרחבה ומסוכן, הוא שחקן כל כך חכם וחשוב. אנחנו משחקים מאוד מהר והוא מתאים לסגנון שלנו. הוא היה פשוט מבריק מאז שהגעתי לכאן".


על השישייה הראשונה: "אנחנו משתפרים כל הזמן, יש תהליך שעובד והמספרים מגבים את זה, השחקנים שמחים. רציתי להביא לכאן כדורגל אירופי, זה אתגר גדול. אנחנו מסוגלים להתמודד עם כל קבוצה. שש הראשונות נמצאות שם זמן רב, זה הולך להיות קשה, אבל ברור שנרצה להילחם".


החלוץ עצמו התבדח בעמדת הראיונות בסיום המשחק משום שהיה לו קר ושאל: "לא יכולנו לעשות את זה מתחת לדוכן?". בהמשך אמר וארדי: "השער הראשון היה חשוב, רצינו לשמור על המומנטום. יש לנו דרכים מגוונות להבקיע, אנחנו לא כובשים רק במתפרצות. אנחנו מניעים כדור ועדיין מהירים. היה ניצחון גדול אבל זהו, חושבים על ליברפול". במחזור הבא, ניחשתם נכון – הקבוצה תגיע לאנפילד למשחק נגד המוליכה ותקווה להרוס לה את מאה אחוזי ההצלחה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי