סון: "הרגשתי את הכאב ב-7:2, חשבתי שאולי זה חלום"

יון מינג סון
יון מינג סון | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Getty Images

הדרום קוריאני של טוטנהאם התראיין לקראת המחזור השמיני בפרמיירליג נגד ברייטון (שבת, 14:20 בספורט1): "ההפסד לבאיירן מינכן היה עצוב, אבל מה אפשר לעלות? בכדורגל הכל יכול להשתנות במהירות"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

בסך הכל שלושה ימים חלפו וטוטנהאם רחוקה מלהראות סימני התאוששות מה-7:2 המטורף שהיא ספגה בביתה מבאיירן מינכן בליגת האלופות. זה היה משחק בו התרנגולים עלו ליתרון, כשבדקה ה-12 יונג מין סון כבש בניסיון השלישי שלו מול מנואל נוייר, אבל משחק שהחל ביכולת אדירה של המארחת הסתיים עם שבעה כדורים ברשת של הוגו לוריס.

כך, כשהיא בשיא השפל מבחינתה, תתארח מחר טוטנהאם אצל ברייטון (שבת, 14:20 בספורט1) במסגרת המחזור השמיני בליגה ותצטרך להרים את עצמה מעבר לרגיל כדי להשיג ניצחון חוץ ראשון העונה בפרמיירליג. טוטנהאם היא אמנם סגנית אלופת אירופה, אבל מתחילת העונה שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו פשוט מתקשים להראות יכולת דומה לזו שהביעה אותם לפסגות חדשות ואמנם משחקי החוץ שלה בליגה היו מול מנצ'סטר סיטי וארסנל, שניהם הסתיימו ב-2:2 שכנראה מתקבל על הדעת, אבל במשחק החוץ האחרון היא הפסידה 2:1 בלסטר וגם במחזור שעבר נגד סאות'המפטון היא ניצחה בביתה 1:2 כשהיא בעשרה שחקנים, במשחק בו כלל לא הייתה רחוקה מלאבד את היתרון.

לקראת המשחק נגד השחפים ואחרי השביעייה המשפילה, אמר סון: "כאב לי מאוד, בדיוק כמו לאוהדים. הרגשתי את הכאב – זו תוצאה גרועה שאני מתקשה להאמין שקרתה. חשבתי לעצמי 'יכול להיות שאני חולם?', אבל מה אפשר לעשות? זה היה עצוב, מאכזב, שלילי, אבל עלינו להמשיך הלאה. בכדורגל הכל יכול להשתנות במהירות".

הדרום קוריאני ניסה לשמור על אופטימיות והוסיף: "אנחנו משחקים כמעט כל שלושה ימים ודברים יכולים להשתנות. אנחנו מאוחדים ונמשיך ביחד לעבוד קשה, כי הדרך הכי טובה להגיע לברייטון היא כשאנו דרוכים ומוכנים להילחם על כל כדור, להיאבק בכל סיטואציה ועושים את הכל כדי לחזור עם שלוש נקודות".


סון. הפתיחה האדירה הסתיימה בהשפלה כואבת (Dan Istitene/Getty Images)

טוטנהאם תחסר במשחק את סרז' אורייה שהורחק נגד "הקדושים" וכן את הפצועים ג'ובאני לו צ'לסו וראיין ססניון, שני שחקני הרכש שעשויים לשוב לדשא לאחר פגרת הנבחרות הקרובה. להרכב עשוי לשוב כריסטיאן אריקסן על חשבונו של דלה עלי, שבמפתיע, לאור יכולתו הרעה העונה, פתח נגד באיירן והיה חלש, כשגם לוקאס מורה עשוי למצוא את עצמו ב-11 אחרי שאיבד את מקומו ובתמונת ההרכב נמצא גם אריק לאמלה. בהגנה עשוי לפתוח דבינסון סאנצ'ס הקולומביאני.

למזלה של  טוטנהאם, גם ברייטון נמצאת הרחק משיאה – וגם כך מדובר בקבוצת תחתית מובהקת. השחפים פתחו את העונה עם 0:3 מבריק בווטפורד, אבל מאז לא ניצחו והצליחו רק לסחוט שלוש תוצאות תיקו, בבית נגד ווסטהאם, בבית נגד ברנלי ובחוץ מול ניוקאסל. 

עוד במשחקי השבת בפרמיירליג: ברנלי – אברטון נוריץ' – אסטון וילה, ווטפורד – שפילד יונייטד (17:00, ישיר ב"חגיגה אנגלית" בספורט1), ווסטהאם – קריסטל פאלאס (19:20, ספורט1). לחצו כאן והתכוננו למשחק בין ליברפול ללסטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי