דה בריינה יחמיץ את וולבס, פפ: "לא מדובר בבעיה גדולה"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | Jan Kruger/Getty Images

אחרי שנעדר נגד דינמו זאגרב, הבלגי לא יהיה בסגל למשחק הקרוב עקב פציעה במפשעה. המאמן התייחס לכך במסיבת עיתונאים וגם תמך בווקר, שלא זומן לנבחרת: "קייל מגן יוצא דופן". גם ג'ון סטונס לא ישחק

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תנסה לרשום ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, כשתארח את וולבס במסגרת המחזור השמיני של הפרמיירליג ביום ראשון הקרוב (שידור ישיר בספורט2 החל מ-15:50). התכולים בפיגור חמש נקודות מהמוליכה ליברפול והמאמן פפ גווארדיולה יודע שאין מקום לטעויות.

קווין דה בריינה סובל מפציעה במפשעה שגרמה לו להחמיץ את מפגש אמצע השבוע נגד דינמו זאגרב בליגת האלופות, בעוד ג'ון סטונס פצוע בשריר הירך ולכן שניהם לא יהיו בסגל, כמו גם לירוי סאנה ואיימריק לאפורט שכזכור מושבתים לטווח ארוך. ראחים סטרלינג אמור לחזור להרכב, אחרי שעלה מהספסל ורשם שער ובישול בניצחון 0:2 על הקבוצה הקרואטית. סרחיו אגוארו יקווה לחזור להבקיע, לאחר שהמשחק האחרון נגד אברטון היה הראשון העונה שבו הוא לא מצא את הרשת בליגה. הארגנטינאי מוביל את טבלת הכיבושים של הפרמיירליג, עם שמונה שערים.

גווארדיולה דיבר היום (שישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והודה שהסיטיזנס צריכים להשתפר: "זו העונה הראשונה שאנחנו לא עקביים. חייבים להיות טובים במשחקי הבית כדי לשמור על סיכוי להיאבק על תארים. זו הסיבה שאנחנו תמיד עולים חזק מהפתיחה, לפעמים זה מצליח".

גווארדיולה יודע שאין מקום לטעויות במירוץ האליפות (Nathan Stirk/Getty Images)
גווארדיולה יודע שאין מקום לטעויות במירוץ האליפות (Nathan Stirk/Getty Images)

היעדרות הקשר הבלגי: "דה בריינה לא ישחק, אבל הוא יהיה מוכן לחזור אחרי פגרת הנבחרות. לא מדובר בבעיה גדולה. אנחנו מקווים שגם סטונס יחזור אחרי הפגרה".

על ז'ואאו קאנסלו: "נגד פרסטון בגביע הליגה הוא עשה התקדמות. גם המשחק האחרון שלו היה מצוין. הוא הגיע מאוחר, לא היה איתנו בהכנה ולכן לא תרגל את הדברים שעבדנו עליהם. הוא צריך זמן אבל הוא הולך ומשתפר ומתחיל להבין מה אנחנו רוצים".

קון אגוארו יקווה לחזור להבקיע (Laurence Griffiths/Getty Images)
קון אגוארו יקווה לחזור להבקיע (Laurence Griffiths/Getty Images)

גוארדיולה גם הביע תמיכה בקייל ווקר, שנותר פעם נוספת מחוץ לסגל נבחרת אנגליה למוקדמות היורו: "סאות'גייט עושה מה שהכי טוב לנבחרת לדעתו. זה אתגר גדול עבור קייל, להוכיח כמה הוא טוב. הוא עדיין מגן יוצא דופן".

וולבס תגיע להתמודדות לאחר שהשיגה במחזור הקודם את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, 0:2 על נועלת הטבלה ווטפורד. אמש (חמישי) גברה קבוצתו של נונו אספיריטו סנטו 0:1 על בשיקטאש, במסגרת הליגה האירופית, כך שמצב הרוח שלה מרומם לקראת המפגש עם אלופת אנגליה. דיוגו ז'וטה בספק למשחק, עקב פגיעה באצבע כף רגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי