דיווח: סולשיאר מוכן ללכת רחוק על מנת להחתים את מנדזו'קיץ'

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדז'וקיץ' | Tullio M. Puglia/Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד מתכנן לחרוג ממדיניות ההחתמות שלו עבור הקרואטי שאיבד את מעמדו ביובנטוס. גם מדיסון מועמד להצטרף בינואר. המאמן אמר לקראת ניוקאסל (ראשון 18:20, ספורט1): "אנחנו לא בשנות ה-90 יותר"

(גודל טקסט)

החלק שנקרא "פתיחת העונה" פחות או יותר מאחורינו, ותמונות הליגות באירופה מתחילות להתבהר לקראת השלב הבא – ההכנות והספקולציות לחלון ההעברות של ינואר. אחת הקבוצות שתמשוך לא מעט תשומת לב בניסיון להתחזק היא מנצ'סטר יונייטד, שאמנם הביסה 0:4 את צ'לסי באולד טראפורד במחזור הפתיחה אך מאז מתקשה להציג את אותה היכולת ועם התיקו 0:0 בהולנד נגד אלקמאר היא סגרה 10 משחקי חוץ ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

לא מעט שמות עולים כמועמדים להגיע לשדים האדומים בתחילת 2020. אולי הבכיר שבהם הוא מריו מנדז'וקיץ', כוכב יובנטוס שלא שותף מתחילת העונה, ודיווחים באיטליה סיפרו בשבועות האחרונים כי הוא מחפש דרך לעזוב את יובה לפני סיום חוזהו בסוף העונה הבאה. ב"מירור" דווח הבוקר (שבת) כי מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר מתכנן להפר את מדיניות ההחתמות שלו על מנת להביא את החלוץ הקרואטי המוכשר לאולד טראפורד.

על פי העיתון האנגלי, סולשיאר זקוק באופן דחוף לחלוץ שיחליף את רומולו לוקאקו, כיוון שההימור על מרקוס ראשפורד לא השתלם. כרגע עיקר הלחץ בהתקפה נופל על כתפיו של מייסון גרינווד בן ה-17, והמאמן הנורבגי מחפש חלוץ חוד בעל ניסיון. עד היום התמקד סולשיאר בצעירים אנגלים כדורגמת דניאל ג'יימס, הארי מגווייר וארון ואן ביסאקה, אבל מסתמן שהוא יתעקש על מנדז'וקיץ' – שמגעים איתו היו כבר בקיץ. כאמור, הקרואטי נדחק לקצה הספסל של יובנטוס עם הגעתו של מאוריציו סארי, שהביא איתו את גונסאלו היגוואין ואף לא רשם את מנדז'וקיץ' למשחקי ליגת האלופות.

ג'יימס מדיסון. יגיע למנצ'סטר או ללונדון? (AFP)
ג'יימס מדיסון. יגיע למנצ'סטר או ללונדון? (AFP)

שם פחות גדול אך לא פחות מעניין שעשוי להגיע דווקא מתאים למדיניות של סולשיאר – ג'יימס מדיסון מלסטר. חברו של הארי מגווייר בעונה הקודמת מצטיין בשורות הכחולים, שנמצאים כרגע במקום השלישי בפרמיירליג ויפגשו היום את המוליכה ליברפול (16:50, ספורט2). ב"דיילי מייל" כבר נטען שמדיסון מתקרב ליונייטד, אם כי ב"מירור" נכתב כי דווקא טוטנהאם עשויה לזכות בו, בעיקר מכיוון שהיא מחפשת מחליף לכריסטיאן אריקסן שסירב להאריך את חוזהו.

יונייטד תתארח מחר אצל ניוקאסל (ראשון 18:20, ספורט1) ותקווה להשיג סוף סוף ניצחון חוץ נגד הקבוצה שפתחה רע את העונה והשיגה ניצחון אחד בלבד. מלבד זאת, ניוקאסל ניצחה את השדים האדומים רק פעם אחת בתשעת המשחקים האחרונים.

סולשיאר אמר לקראת המשחק: "אני לא יודע מה קבוצות אחרות חושבות עלינו, אני רק יודע שאנחנו נראים לא רע רוב הזמן. אנחנו לא בשנות ה-90 יותר, יש עידן חדש בכדורגל ואנחנו בונים קבוצה חדשה. אנחנו יודעים שיהיו עליות וירידות".

סולשיאר.
סולשיאר. "יש פער בין התוצאות לבין איך שאנחנו נראים" (Bryn Lennon/Getty Images)

"לפעמים יש פער בין איך שאנחנו נראים לאיך שזה מופיע על לוח התוצאות. הרגשתי את זה כמה פעמים אבל לא לעתים קרובות", הוסיף סולשיאר, "אנחנו עובדים ומנסים להשתפר וזה מה שתמיד נעשה. אני מוכן לראות את הצעירים שלי פורחים, אין הרבה קבוצות במעמד שלנו שמשחקות עם כל כך הרבה צעירים. יש להם הזדמנות לפרוץ ואני בטוח שכמה מהם יהיו חלק מקבוצה מצליחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי