"טוטנהאם הגיעה לשפל חדש": פוצ'טינו התייחס להמשך דרכו

הארי קיין מאוכזב
הארי קיין מאוכזב | Bryn Lennon/Getty Images

התרנגולים הובסו בברייטון, התקשורת האנגלית סוערת: "הם לא שיחקו כדורגל". המאמן הארגנטינאי הודה: "הפציעה של לוריס פגעה בנו. אפשר היה לראות אחרי השער השלישי שהמשחק נגמר"

(גודל טקסט)

הרוחות אינן שקטות בצפון לונדון. טוטנהאם הפסידה היום (שבת) 3:0 לברייטון, ההפסד השני שלה בשבוע האחרון והכואב שעבר על המועדון, הכלל בתוכו את ההפסד 7:2 הכואב נגד באיירן מינכן בליגת האלופות.

התקשורת האנגלית הגדירה את המשחק כ-"שפל חדש עבור טוטנהאם" ואף הוסיפה – "לא רק שברייטון הביסה אותה, היא הייתה נראית כלל לא תחרותית, לא עובדת על המגרש ולא משחקת כדורגל, פעם נוספת".

כבר בפתיחת המשחק, המזל הרע של התרנגולים יצא החוצה, כאשר השוער הוגו לוריס כשל בעצירת איום לשער ונפל על ידו, במה שנראה כפציעה חמורה מאוד אשר תשבית אותו לזמן רב. "נצטרך לחכות ולקבל הסברים לגבי מצבו האמיתי". אמר המאמן מאוריסיו פוצ'טינו לאחר המשחק. "כולם ראו כשהוא נחת על הדשא ושהמצב לא טוב".

פוצ'טינו.
פוצ'טינו. "אפשר היה להבין אחרי השער השלישי שהמשחק נגמר" (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

מאז שנת 1997 טוטנהאם לא רשמה את ההישג השלילי העגום שנרשם תחת שמה השבוע- ספיגת עשרה שערים בשני משחקים בלבד. "ברור שהפציעה של לוריס השפיעה על המשחק" הוסיף פוטצ'ינו לדבריו. 

"לא אקח לברייטון את המחמאות, אבל הקבוצה שלי נפגעה מאוד. ניסינו לשחק בצורה שונה במחצית השנייה אבל לצערי, לא היה לנו מזל. אחרי השער השלישי אפשר היה להבין שהמשחק נגמר. אני רוצה להתנצל בפני האוהדים ולהודות להם על התמיכה".

המאמן הארגנטינאי מודע לכך שבתקשורת בממלכה עוסקים בעיקר בהמשך תפקידו, והאם הוא יפנה את מקומו בעקבות התקופה הקשה שעוברת על הספרס. "אחרי חמש וחצי שנים, אני עדיין מחויב למועדון ולתפקיד שלי. אני מכיר את העסק היטב. אני יודע שהאמונה בתוכי עדיין קיימת" הבהיר בסיום דבריו. לאחר המשחק היום, טוטנהאם הפכה לקבוצה שהפסידה הכי הרבה משחקים בשנת 2019 בכל המסגרות, כשמשווים אותה לקבוצות הצמרת.

הכי הרבה הפסדים בין קבוצות הצמרת. (Bryn Lennon/Getty Images)
הכי הרבה הפסדים בין קבוצות הצמרת. (Bryn Lennon/Getty Images)

בנוסף, הלונדונים רשמו 17 הפסדים בשנת 2019, מספר השווה למספר הניצחונות הכולל שלהם בשנה הקלנדרית, נתון שמוכיח כי המועדון נמצא בירידה אדירה, ללא מעצורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי