"צ'לסי היא דוגמה מדוע לסמוך על הצעירים מוביל לתוצאות"

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Julian Finney/Getty Images

באנגליה החמיאו למערך של למפארד, שרשם נתון היסטורי עבורו ואמר: "היתה הופעה מוצלחת. טוב לצאת ככה לפגרת הנבחרות". הדסון אודוי הצטיין וזכה לשבחים מאקס צ'לסי: "שאלנו בחדר ההלבשה איך הוא לא משחק יותר"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

אחרי פתיחת העונה החלשה, נראה שצ'לסי סוף סוף מצאה את הנוסחה שעובדת לה. הבלוז הביסו אתמול (ראשון) 1:4 את סאות'המפטון, רשמו ניצחון שני ברציפות בפרמיירליג ורביעי ברציפות בכל המסגרות ועלו למקום החמישי, מרחק שתי נקודות בלבד ממנצ'סטר סיטי השנייה.

הנוסחה, מסתבר, היא להמשיך לסמוך על הצעירים. תמי אברהם כבש את הראשון, משתווה לסרחיו אגוארו בראש טבלת הכובשים עם שערו השמיני העונה, ומייסון מאונט הוסיף את השני – אבל השחקן הטוב ביותר על המגרש ב-80 הדקות לפני שהוחלף היה קאלום הדסון אודוי. החלוץ בן ה-18 בישל את השער הראשון, היה בכל פינה במגרש והקשה מאוד על הגנת המארחת.

ב"סקיי" החמיאו להדסון אודוי: "הוא מחזיר ללמפארד את האמון בו. זאת היתה ההופעה הראשונה שלו העונה בהרכב, והוא ממשיך למצוא דרכים להרשים. אף שער, גם אלה בהם לא היה מעורב, לא היה מתאפשר בלעדיו". שוער העבר רוב גרין, שפרש במדי צ'לסי במאי האחרון, סיפר ברדיו BBC5: "השחקנים בצ'לסי היו שואלים בינם לבין עצמם בחדר ההלבשה 'למה הוא לא משחק?', כולם הרגישו שיש בו משהו מיוחד".

קאלום הדסון אודוי.
קאלום הדסון אודוי. "מחזיר את האמון בו" (Julian Finney/Getty Images)

גם שאר הקבוצה זכתה לתשבחות: "הצעירים של צ'לסי גנבו את ההצגה", כתבו ב"דיילי מייל", "עוד דוגמה מושלמת מדוע לסמוך על הצעירים מוביל לתוצאות. ההופעה של הבלוז יכולה להיות חדשות טובות גם לגארת' סאות'גייט, שיודע שיש לו גיבוי בשנים הקרובות".

מאמן צ'לסי פרנק למפארד סיכם את המשחק: "לפגרת הנבחרות האחרונה יצאנו עם איבוד נקודות בתיקו נגד שפילד, והיינו חייבים לקחת אחריות. היום אנחנו יוצאים להפסקה במצב רוח טוב. הראינו שאנחנו בכושר טוב, לדעתי ההופעה שלנו היתה מאוד מוצלחת". עבור למפארד היה מדובר בסימן דרך – זוהי הפעם הראשונה בקריירת האימון שלו שהוא מנצח ארבעה משחקים ברציפות. נתון מעניין נוסף מספר שצ'לסי כבשה שלושה שערים או יותר בשלושה משחקי חוץ ברציפות בפרמיירליג, מה שעשו רק שתי קבוצות קודם לכן במפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי