צפו: מנצ'סטר סיטי חזרה למקום השני עם 0:2 על קריסטל פאלאס

דויד סילבה, ראחים סטרלינג, בנג'מין מנדי
דויד סילבה, ראחים סטרלינג, בנג'מין מנדי | Alex Davidson/Getty Images

לקבוצה של פפ, ששיחקה במערך של שלושה בלמים, הספיק בליץ' של שתי דקות בסיום המחצית הראשונה כאשר ז'סוס כבש בנגיחה (39) ודויד סילבה הכפיל מהאוויר (41). מחר היא תחזיק אצבעות ליונייטד שתארח את ליברפול

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי יצאה לפגרת הנבחרות עם טעם מר מאוד בדמות הפסד ביתי 2:0 לוולבס מה שהגדיל את הפער שלה מפסגת הטבלה עד לשמונה נקודות. הקבוצה של פפ גווארדיולה ידעה שהיא חייבת לנצח הערב (שבת) במשחק החוץ בקריסטל פאלאס כדי לא להרים דגל לבן במירוץ האליפות, ועמדה במשימה עם 0:2 על קריסטל פאלאס בחוץ. כעת, האלופה, שחזרה למקום השני על חשבון צ'לסי שעקפה אותה זמנית, תקווה לעזרה מהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד שתארח מחר את ליברפול (18:10, שידור ישיר בספורט1). לפחות זמנית, הפער צומק לחמש נקודות.

לאור מצוקת שחקני ההגנה, גווארדיולה בחר במערך 3:4:3, כשפרננדיניו צוות כבלם לצד ז'ואאו קאנסלו ובנג'מין מנדי. גבריאל ז'סוס פתח בהתקפה במקומו של סרחיו אגוארו והצדיק את מקומו בהרכב כשכבש, אך עד לדקה ה-39 זה הלך קשה מאוד לאלופה.

האלופה סגרה את המשחק עם בליץ' גדול תוך שתי דקות. ברנרדו סילבה קיבל את הכדור באגף ימין ושלח הרמה חדה לרחבה, החלוץ הברזילאי שם את הראש כמו גדול וכבש בנגיחה נהדרת, 0:1. החלוץ רשם ציון דרך כשהגיע ל-50 שערים במדי הסיטיזנס במשחקו ה-109. בדקה ה-41 כבשה סיטי שער לא פחות יפה כאשר ראחים סטרלינג שלח הקפצה קלה לעבר הרחבה ודויד סילבה הצטרף ובעט מהאוויר לרשת, 0:2.


גבריאל ז'סוס נוגח לרשת. שערו ה-50 בקבוצה (Alex Davidson/Getty Images)

בדקה ה-63 סיטי דרשה פנדל לאחר שוווילפריד זאהה דחף את קווין דה בריינה ברחבה אלא שלאחר בדיקת ה-VAR הוחלט להמשיך כרגיל. כעבור תשע דקות ברנרדו חיפש את השער שלו עם בעיטה מסובבת נהדרת אך ויין הנסי הדף. הקבוצה של גווארדיולה החזיקה הרבה בכדור כרגיל ויצרה מצבים אך החמיצה את השער השלישי עם חוסר ריכוז של שחקני ההתקפה. אדרסון, מנגד, רשם שתי הצלות גדולות ומנע שער מצמק מהמארחת שהיה מביא לדרמה גדולה בדקות הסיום.

באמצע השבוע תארח סיטי את אטאלנטה במחזור השלישי בשלב הבתים בליגת האלופות, וביום שבת הבא תארח את אסטון וילה. פאלאס, שנעצרה לאחר רצף יפה של שבע נקודות משלושה משחקים, תצא למשחק חוץ קשה מאוד נגד ארסנל.


בליץ' של שתי דקות הספיק. שחקני סיטי חוגגים ( Alex Broadway/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי