מאמן סאות'המפטון לקח אחריות: "אסון איך שנראינו"

ראלף האזנהוטל
ראלף האזנהוטל | Bryn Lennon/Getty Images

האוסטרי הפך למועמד המוביל להיות המפוטר הבא, היה קצר במילים אחרי ה-9:0 ההיסטורי ללסטר ואמר: "בחיים לא ראיתי קבוצה מתנהגת בצורה כזו. אני אחראי ב-100 אחוז". רדמונד: "הופעה מהחומר שממנו עשויים סיוטים"

(גודל טקסט)

זה לא מקרי ובטח שלא מפתיע אף אחד שבסוכנויות ההימורים בכל רחבי העולם יש מועמד אחד מוביל בפער עצום על כל השאר להיות המאמן הבא שמפוטר בפרמיירליג. ראלף האזנהוטל לקח אחריות אחרי ה-9:0 המביך שספגה סאות'המפטון מלסטר ונראה שהודעה על סיום דרכו היא רק עניין של זמן.

"הקדושים" עדיין לא ניצחו העונה בביתם במסגרת הליגה ולמפגש מול השועלים הם הגיעו אחרי ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון, שלושה הפסדים ותיקו בחוץ מול וולבס, אבל מול הקבוצה של ברנדן רוג'רס, שבחמשת המחזורים האחרונים מעדה רק באנפילד, שם הפסידה לליברפול מפנדל בתוספת הזמן, היא רשמה את הפסד הבית הכי גדול בתולדות הפרמיירליג – או שהיה זה ניצחון החוץ הגבוה ביותר אם תרצו.

האוסטרי לקח אחריות ואמר בקצרה בסיום: "זה היה אסון איך שנראינו הערב ועליי להתנצל ולקחת את מלוא האחריות. בחיים לא ראיתי קבוצה מתנהגת בצורה כזו, לא נלחמנו ולא שום דבר. ברור שההרחקה המוקדמת השפיעה, אבל זה לא משנה. אני אחראי ב-100 אחוז", אמר מי שבעונה שעברה השאיר את הקבוצה בליגה וכעת סופר חמישה מחזורים ללא ניצחון, "זה היה נורא לצפות במשחק. כל מי שנשאר באצטדיון הוא אוהד אמיתי. לא כך אני רוצה לראות את הקבוצה שלי, העבודה שלי לימים הקרובים היא להצליח להרים לכולם את הראש. עלינו לעשות הכל כדי לחזור למסלול הנכון".


וורד פראוז מתקשה לעכל (Naomi Baker/Getty Images)

גם החלוץ נתן רדמונד התקשה למצוא את המילים: "זו הייתה הופעה מביכה, מהחומר שממנו עושים סיוטים. ספגנו יותר מדי מהר ועלינו לחקור את כל מה שקרה במשחק, מתחילתו ועד סופו. אני חושב שאחרי הכרטיס האדום שחקנים קצת יצאו מאיזון וניסינו להתמודד עם הדברים בצורה הכי טובה שהיינו יכולים".

למרות כל האמור לעיל, האזנהוטל זכה לגיבוי מפרשני המשחק ושחקני עבר, ביניהם ג'יימי קראגר שאמר: "יש שחקנים שצריכים להתבייש. זה היה חוסר כבוד איך שהם נראו". גם גארי נוויל הפנה אצבע מאשימה לעשרה שנותרו על הדשא: "יש קבוצות שמתמודדות פחות טוב עם הרחקת שחקן, אבל הם נראו כל כך שבריריים. הקהל לא היה איתם ושרק להם בוז, אלה שנשארו לפחות, זו דאגה אמיתית עבור סאות'המפטון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי