פפ: "אם נשחק כמו במחצית הראשונה – נרד ליגה"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

המאמן כעס על פתיחת המשחק נגד הוילה אך היה מרוצה מסטרלינג: "הראה לקבוצה איך צריך לשחק, חבריו חיקו אותו וזה היה המפתח". באנגליה בטוחים: "סיטי צריכה ליהנות ממנו כל עוד תוכל". גונדואן: "מוכן לשחק כבלם"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי לא מוותרת על מאבק האליפות. הקבוצה של פפ גווארדיולה שכבר הייתה רחוקה שמונה נקודות מליברפול, הצליחה לצמק אתמול (שבת) לפחות זמנית את הפער מהמוליכה לשלוש נקודות בלבד לאחר שהביסה 0:3 את אסטון וילה. היום יחזיקו הסיטיזנס אצבעות לטוטנהאם שתתארח באנפילד (18:15, ספורט2). "סטרלינג שוב כובש, האלופה מתקרבת לליברפול לאחר שזרחה במחצית השנייה וקיצצה את היתרון. סטרלינג הוציא אותה מהקיפאון לאחר פתיחת משחק מתסכלת", נכתב ב"מירור". "סיטי התגברה על וילה נחושה בעוד ניצחון סטנדרטי כדי לסגור פערים מליברפול", נכתב ב-"BBC".



גווארדיולה דיבר לאחר המשחק על השוני הגדול בין המחציות: "אם נשחק כמו במחצית השנייה נהיה עד הסוף במאבק האליפות. אם נשחק כמו במחצית הראשונה בה וילה שיחקה טוב מאוד במחצית הראשונה, עם רוח אמיתית. הם תקפו אותנו בלי פחד – נהיה מועמדים לירידה. אני לא מודאג מהטבלה אלא מאיך ששיחקנו אנחנו לא היינו במיטבנו. המחצית השנייה, אני לא יודע אם שיחקנו טוב משום שכבשנו מוקדם או שהבנו שצריך לשנות משהו – אבל המחצית הזו הייתה מיוחדת, היינו ברמה אחרת".


על סטרלינג: "הוא היה היחיד שהפגין נחישות וכוח גם בהתחלה, שיחק אגרסיבי כמצופה. הוא הראה לקבוצה איך צריך לשחק, החברים שלו חיקו אותו וזה היה המפתח לניצחון". לגבי האנגלי, לאחר שכבש אפשר היה לדעת שהאלופה תסתדר. סטרלינג כבש ב-43 משחקי פרמיירליג שונים עבור סיטי ומעולם לא הפסיד – 41 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. זה הרקורד הטוב ביותר עבור שחקן בקבוצה אחת. ב"מירור" הזהירו לגבי האנגלי: "סיטי צריכה ליהנות ממנו כל עוד תוכל, ברצלונה וריאל מדריד עשויות לעשות הכל כדי לצרפו".



ראחים סטרלינג חוגג. המפתח לניצחון (Michael Regan/Getty Images)


אילקאיי גונדואן אמר: "אנחנו תמיד מרגישים שכאשר נבקיע את השער הראשון או שער מוקדם – אנחנו בלתי ניתנים לעצירה. במחצית, פפ רצה שכולנו נצעד קדמה. יצרנו מצבים במחצית הראשונה אך ברור שהיה חסר משהו". כשנשאל האם זה היה שער של דויד סילבה או לא, צחק: "אין לי מושג האמת. אפילו לא ראיתי את השער. אבל זה לא חשוב". הגרמני התאכזב מהרחקתו של פרננדיניו והודה שזה הגיע בזמן הגרוע ביותר אך התעקש שהאלופה תוכל להסתדר: "אם צריך, אני מוכן לשחק בכל עמדה ולהוות גיבוי. אנחנו חסרי מזל והאדום לא עזר לנו אבל יש צוות נהדר על המגרש".

בזמן הניצחון רשם סילבה ציון דרך מרגש כאשר פתח בהרכב סיטי בפעם ה-267 במשחק ליגה – קבע שיא מועדון חדש כשעקף את השוער ג'ו הארט. הספרדי, כזכור, רשם את הופעתו ה-400 במדי הסיטיזנס נגד בורנמות' בחודש אוגוסט. פרננדיניו, שהורחק כאמור, רשם את משחקו ה-200 בקבוצה.
 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי