ג'אקה התעמת עם הקהל, אמרי: "איבדנו שתי נקודות יקרות"

גרניט ג'אקה
גרניט ג'אקה | Alex Morton/Getty Images

הקשר ספג בוז צורם כשהוחלף וסימן להם "Fuck off", עשוי שלא לשמש יותר כקפטן. מאמנו הודה: "הוא טעה, אנחנו משחקים בשביל הקהל". לראשונה מזה 49 משחקים - יתרון כפול לא הספיק לתותחנים. מתגעגעים לונגר?

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
 ארסנל ידועה כקבוצת חוץ בינונית מאוד אלא שבביתה היא בדרך כלל מנצחת. אתמול (ראשון) גם יתרון 0:2 מול קריסטל פאלאס (106 שניות הפרש בין שני השערים) לא הספיק לתותחנים כדי לנצח ולהיצמד לצ'לסי הרביעית והם נאלצו להסתפק רק בנקודה (2:2 בסיום).


אולם, עם כל הכבוד לכדורגל, בקבוצה של אונאי אמרי מתרכז בעיקר באירוע מכוער בו גרניט ג'אקה ספג בוז מהקהל כשהוחלף והגיב בתנועות מאיימות כמסמן להם "'f*** off". המאמן אמרי שכעס על האירוע ואמר בבירור שהקשר טעה, שוקל לנפות אותו מרשימת הקפטנים של הקבוצה. אמרי אמר: "זה לא הרגע לדבר על זה כי אני רוצה קודם כל לשוחח איתו וגם לדבר עם אנשי המועדון. אנחנו צריכים להישאר רגועים אך ברור שהוא טעה. ברגע קשה הלב שלנו יכול להיות חם אבל המוח חייב לשלוט בעצמו. אנחנו משחקים עבור הקהל. עלינו לכבד אותם כשהם מוחאים לנו כאפיים וגם כאשר הם מבקרים אותנו". עוד באותו עניין, באנגליה הוכיחו שאלכסנדר לקאזט תומך בבירור לקהל כשסימן בלייק פוסט באינסטגרם שקורא לשחקן ל..בעצמו.


הספרדי היה מתוסכל מפסילת השער השלישי שהיה מאפשר לה לנצח: "זה לא הוגן, זו לא עבירה. מי האדם שבדק את זה? אם היו צופים במהלך הזה בטלוויזיה אין לי ספק שלא היו פוסקים כך. איבדנו שתי נקודות יקרות הלילה (אתמול). ה-VAR עוזר לשופטים לקבל החלטות טובות אבל הם צריכים להשתמש בו". האוהדים, אגב, שרו למאמן שהם רוצים לראות את מסוט אוזיל משחק.





ובחזרה למשחק. התותחנים ניצחו 49 משחקי פרמיירליג ברציפות כשהובילו ביתרון כפול אך איבדו נקודות בפעמיים האחרונות שזה קרה. אלכסנדר לקאזט שבישל את השער השני, היה מעורב ב-29 שערים עבור ארסנל באיצטדיון האימרויות – שני רק לפייר אמריק אובמיאנג (30), מאז הופעת הבכורה של הצרפתי באוגוסט 2017.


"ארסנל כבר הובילה בקלות אבל כל ההמשך היה רע. התסכול גבר עם התערבות ה-VAR מה שמנע את השער השלישי", נכתב ב-BBC. באתר גם נמתחה ביקורת על המאמן הספרדי "הוא לא מראה שום הוכחה על כך שהוא שידרוג בהשוואה לארסן ונגר. אוהדי ארסנל מתוסכלים מכשלונו. פיל מקנולי הוסיף בטור שלו: "הם נראים מהפנטים כשהולך להם אבל לרוב הם טרף קל". מי שכן ירצה לזכור את המשחק הזה, למרות הכל, הוא המגן קיירין טירני שערך הופעת בכורה בפרמיירליג במדי ארסנל. הוא השחקן הסקוטי ה-200 שמשחק בפרמיירליג, הנציגה השלישית הבולטת בליגה לדורותיה חוץ משחקנים אנגלים וצרפתים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי