יונייטד רשמה ציון דרך ענק, פול פוגבה ייעדר עד דצמבר

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

השדים האדומים הגיעו ל-2,000 שערים בפרמיירליג, יותר מכל קבוצה אחרת, כשראשפורד הגיע לגול ה-50 בקבוצה. סולשיאר אישר שהצרפתי לא ישחק בחודש הקרוב והביע שביעות רצון: "עבר עלינו שבוע מצוין"

(גודל טקסט)
אחרי זמן רב, חודש וחצי ליתר דיוק – מנצ'סטר יונייטד שוב מחייכת. השדים האדומים השיגו אתמול ניצחון 1:3 בנוריץ' על אף שהחמיצו אתמול שני פנדלים (לראשונה מאז עונת 2012/13, שלושה שחקנים בקבוצה החמיצו פנדל בתוך עונה אחת בליגה), קטעו רצף של ארבעה משחקים, והעפילו למקום השביעי בטבלה. זה היה ניצחון החוץ הראשון של הקבוצה מאז פברואר.


במשחק אתמול (ראשון) נקבע גם ציון דרך גדול. שערו של סקוט מקטומיניי (נבחר לשחקן המצטיין על ידי ה-BBC) היה ה-2,000 של הקבוצה במסגרת הפרמיירליג – הקבוצה היחידה שעושה זאת. מי שעוד רשם ציון דרך הוא החלוץ מרקוס ראשפורד שכבש את שערו ה-50 בקבוצה ב-183 משחקים, כש-32 משעריו היו במסגרת הפרמיירליג. "שמח על שלוש הנקודות וגאה לכבוש את השער ה-50 במועדון. שמח לשחק שוב לצידך אחי אנתוני מרסיאל", כתב החלוץ ברשתות החברתיות לאוהדים.



לצד שמחת הניצחון, לאחר המשחק הודיע המאמן אולה גונאר סולשיאר שיש בשורות לא טובות לגבי פול פוגבה, הקשר הצרפתי הפצוע. מתברר שפוגבה, הרכש היקר בהיסטוריה של המועדון, ייעדר עד דצמבר. "אני לא חושב שנראה אותו חוזר לפניכן. הוא ימשיך להיעדר. הוא זקוק לזמן התאוששות מלאה", הסביר הנורבגי. הצרפתי רשם העונה שש הופעות בלבד, האחרונה שבהן כשהשלים 90 דקות בתיקו הביתי נגד ארסנל לפני כחודש. במחזור הפתיחה, כשיונייטד הביסה 0:4 את צ'לסי – הוא בישל פעמיים אך מאז איכזב. 



פוגבה וסולשיאר. הצרפתי לא יחזור עד דצמבר (AFP)


סולשיאר התייחס למשחק: "המשחק הזה חתם שבוע טוב עבורנו. זה התחיל עם משחק יציב נגד ליברפול וכעת ניצחנו פעמיים מחוץ לבית. אין ספק שזה נותן לשחקנים ביטחון ותנופה. השער השלישי היה חשוב מאוד, מהלך קבוצתי יפה. זה נהדר עבור מרסיאל להבקיע שער כזה. היינו צריכים לכבוש אפילו עוד כמה שערים. כמובן שאנחנו רוצים לנצח ולזכות בתארים אבל חשוב לנו לעשות זאת גם עם הילדים הצעירים בהתאם ל-DNA של מנצ'סטר יונייטד".


"אם לא הצגה של טים קרול, יונייטד הייתה משיגה ניצחון אף משכנע יותר", נכתב ב-"BBC". ב"דיילי מייל" נכתב אפילו ששוב היו יכולים אוהדי יונייטד לשיר את השיר הישן והמרגש של "אולה" שכבש לרשת של הגרמנים (הגמר הדרמטי ב-1998/99)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי