"כמו כריסטיאנו רונאלדו": צפו בביצוע האדיר של ראשפורד

מרקוס ראשפורד
מרקוס ראשפורד | Mike Hewitt/Getty Images

החלוץ שלאחרונה חגג 50 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד, כבש נגד צ'לסי כדור חופשי מופלא שהזכיר את הביצוע של CR7 נגד פורטסמות' ב-2008: "יש לילד עצבים מפלדה", החמיא סולשיאר. למפארד: "ידענו שהרצף ייעצר"

(גודל טקסט)
אולה גונאר סולשיאר היה היחיד מבין מאמני הקבוצות הגדולות שמיעט לבצע שינויים בהרכב במסגרת שמינית גמר גביע הליגה – וזה בהחלט השתלם לו. מנצ'סטר יונייטד התארחה אצל צ'לסי שנמצאת במומנטום שיא, אבל מול חבורה צעירה של פרנק למפארד השיגה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, 1:2 שבהחלט יאפשר לה להגיע במורל חיובי למשחק החוץ בשבת נגד בורנמות' (14:20, ישיר בספורט1).


דויד דה חאה זכה למנוחה בין הקורות ואנטוני מרסיאל שרק שב מפציעה עלה מהספסל בדקה ה-66 בעקבות שער השוויון של צ'לסי חמש דקות קודם לכן, אבל את ההצגה גנב מרקוס ראשפורד, שאחרי פנדל מוצלח בדקה ה-25 גם הכריע את המפגש בדקה ה-73 בזכות כדור חופשי מושלם, כזה שזכה להשוואות לביצועים של לא כריסטיאנו רונאלדו, הוא ולא אחר.


"זה היה ביצוע ברמה של כריסטיאנו רונאלדו", אמר סולשיאר, "יש לילד עצבים מפלדה. הוא לוקח פנדלים בלי בעיה ואז ניגש לכדור חופשי ומוציא בעיטה כזו כדי לנצח את המשחק. פנטסטי. הוא עובד על כך כל כך הרבה, תמיד מנסה להבקיע ואוהב לכבוש שערים כאלה", החמיא המנג'ר לחלוץ שחגג יום הולדת 22 ביום חמישי.






בעוד סולשיאר עלה עם מרבית שחקניו בהרכב חזק, למפארד ביצע שישה שינויים לעומת החבורה שגברה 2:4 על ברנלי בשבת, אם כי בין השחקנים ששמרו על מקומם ב-11 היה כריסטיאן פוליסיק שכבש שלושער ואתמול כמעט ולא השפיע ורק בעט כדור שחלף ליד המסגרת. "ידענו שרצף הניצחונות יסתיים", טען למפארד, "אפילו מנצ'סטר סיטי וליברפול מפסידות בשלב מסוים. עשינו המון שינויים ואני חושב שהיינו הקבוצה הטובה ביותר באופן כללי".


למפארד אמנם נהנה בשבועות האחרונים מיכולת נפלאה של שחקניו וזה גם מיקם את הבלוז בצמרת הפרמיירליג, אבל ההפסד אתמול כבר היה השלישי של הבלוז העונה בסטמפורד ברידג'  – וזה אחד יותר מאשר בכל העונה שעברה. יונייטד, שגם בליגה הביסה 0:4 את צ'לסי במחזור הפתיחה במשחק בית, גם רשמה ניצחון שני רצוף בלונדון לראשונה מאז פברואר 1998 וראשפורד העלה את מאזנו ל-5 שערים נגד צ'לסי, יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת שפגש.



ראשפורד. אוהב לפגוש את צ'לסי (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)


הגרלת רבע גמר גביע הליגה
אסטון וילה – ליברפול
מנצ'סטר יונייטד – קולצ'סטר יונייטד
אוקספורד יונייטד – מנצ'סטר סיטי
אברטון – לסטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי