צפו: ארסנל שוב איבדה יתרון ב-1:1 עם וולבס, 1:2 לצ'לסי על ווטפורד

כריסטיאן פוליסיק, תמי אברהם
כריסטיאן פוליסיק, תמי אברהם | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

השבוע השחור של אמרי נמשך. אובמיאנג כבש ראשון, חימנס השווה בדקה ה-76. פוליסיק ואברהם הובילו את הבלוז זמנית למקום השלישי עם ניצחון חמישי ברציפות על נועלת הטבלה. ניוקאסל גברה 2:3 על ווסטהאם

(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בפרמיירליג נפתח היום (שבת), עם הניצחון המפתיע של בורנמות' על מנצ'סטר יונייטד, ונמשך עם חגיגת משחקי צהריים כשליברפול השיגה ניצחון דרמטי על אסטון וילה ומנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור כדי לנצח את סאות'המפטון. במשחק שנעל את הערב צ'לסי ניצחה 1:2 את ווטפרוד.


מי שעוד שיחקה הערב היא ארסנל, שעלתה לכר הדשא באמירויות אחרי שבוע סוער במיוחד בצפון לונדון. אחרי שאיבדו יתרון כפול נגד קריסטל פאלאס בתיקו 2:2, קפטן הקבוצה, גראניט צ'אקה גרם לזעם רב כשקרע את החולצה בדרך לחדר ההלבשה בעקבות שריקות הבוז מהקהל, ולמרות שהתנצל, נותר מחוץ לסגל. בהמשך השבוע, החבורה של אונאי אמרי כבר הובילה 2:4 על ההרכב השני של ליברפול, אך איבדה את היתרון פעם נוספת, סיימה ב-5:5 והפסידה בדו קרב בעיטות עונשין בדרך להדחה מגביע הליגה האנגלי. 





התותחנים המדורגים במקום החמישי בפרמיירליג קיוו לחזור למסלול הניצחונות אל מול הקהל הביתי באמירויות, נגד וולבס המאכזבים. ובדקה ה-21, לאחר לחץ כבד, הסחר נפרץ. כדור רוחב מצוין מהאגף הימני הגיע לאלכסנדר לקאזט, שניצל את הריפיון בהגנת הזאבים והעביר מסירה קצרה לאובמיאנג. החלוץ הנהדר שלח בעיטה חדה ושטוחה לפינה הימנית והרים את האמירויות לאוויר. 0:1 לארסנל.

לאחר מכן החבורה של אונאי אמרי הורידה את הרגל מהגז, ושוב חזר הניגון. בדקה ה-75, הרמה נפלא של ז'ואו מוטיניו הגיעה לראשו של ראול חימנז. החלוץ המקסיקני הכניע את לנו בנגיחה נפלאה וכבש את השער הרביעי שלו בפרמיירליג העונה, בדרך לתיקו 1:1 בסיום.









ווטפורד – צ'לסי 2:1
קבוצתו של פנרק למפארד היא ללא ספק הקבוצה הלוהטת בליגה. צ'לסי אמנם לא פתחה את הליגה בצורה טובה, אבל הערב השלימה ניצחון חמישי ברציפות לאחר 1:2 על נועלת הטבלה, שטרם ניצחה העונה. צ'לסי עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית, ז'ורז'יניו העביר כדור לאורך חצי מגרש לתמי אברהם שסיים בהקפצה מעל בן פוסטר.

כריסטיאן פוליסיק שלהט על שלושער במחזור הקודם, הסתפק הערב בשער אחד בלבד לאחר שכובש שהשער אברהם סידר לאמריקאי בישול נהדר בדקה ה-55 ומה שנותר לקשר הוא לדחוק משני מטרים את ה-0:2 של צ'לסי. 11 דקות לסיום ג'רארד דאולופאו צימק מהנקודה הלבנה, אך הבלוז שמרו על היתרון ורשמו ניצחון חמישי ברציפות.




תוצאות נוספות:
ניוקאסל – ווסטהאם 2:3
ברייטון – נוריץ' 0:2
שפילד יונייטד – ברנלי 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי