ווקר: "שאלתי את עצמי מה אני עושה שם", פפ עקץ את מאנה

פפ גווארדיולה, קייל ווקר
פפ גווארדיולה, קייל ווקר | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

המגן כבש שער ניצחון חשוב: "הרגשתי כמו קומפני" (הבקיע את השער הדרמטי נגד לסטר). באנגליה החמיאו: "גיבור לא צפוי". גווארדיולה אמר על חלוץ ליברפול: "לעתים הוא צולל ולעתים הוא כובש שער גדול בזכות הכישרון"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
עד הדקה ה-70 מנצ'סטר סיטי אפילו לא הצליחה לבעוט למסגרת – הדקה הכי מאוחרת מבחינתה מאז דצמבר 2016 (אז בעטה למסגרת רק בדקה ה-82 נגד לסטר), אך האלופה הצליחה למחוק פיגור מול סאות'המפטון אתמול (שבת) בדרך לניצחון 1:2. רק החדשות מוילה פארק קלקלו לפפ גווארדיולה את המצב רוח. שבוע לפני משחק העונה והפער באנגליה נותר זהה – שש נקודות יתרון לליברפול על פני הסיטיזנס.  סרחיו אגוארו המשיך את הרקורד המצוין שלו נגד "הקדושים". הוא היה מעורב בעשרה שערים נגד סאות'המפטון בעשרת משחקיו האחרונים נגדה – שישה שערים ועוד ארבעה בישולים. מעבר לכך, הוא כבש תשעה שערים מתוך עשר בעיטות למסגרת העונה בליגה.


פפ גווארדיולה דיבר על המפתחות לניצחון: "סאות'המפטון התגוננה עם 11 שחקנים ליד הרחבה ולא היו לנו מרחבים לתקוף. היינו צריכים להיות סבלניים ולנצח בשיניים. תקפנו כל הזמן והיינו אגרסיביים. זה היה קשה, אבל הקצב שלנו היה גבוה מהדקה הראשונה. במחצית השנייה היו לנו 30-35 דקות מאוד אינטנסיביות בפעולות שלנו. הסבלנות והעוצמה היו המפתח בקאמבק שלנו. שמרנו על קור רוח. אמרתי לשחקנים שלי להמשיך לתקוף בחצי השעה האחרונה ולא לוותר".


כמובן שהוא התייחס גם לליברפול ושלח עקיצה לסאדיו מאנה: "הוא כבש הרבה שערים מאוחרים לזכותה בשנים האחרונות כי הוא כישרון מיוחד. לפעמים הוא צולל, לפעמים יש לו את הכישרון להבקיע את השערים המדהימים האלה ברגע האחרון. אם זה היה קורה פעם אחת או פעמיים זה עניין של מזל, אבל זה קרה בשנתיים האחרונות הרבה מאוד פעמים כך שיש להם אופי מיוחד". הספרדי הוסיף: "אנחנו מסתכלים על עצמנו, אנחנו יודעים מול מי אנחנו מתמודדים. בשבוע הבא נתמודד איתם באנפילד".




כובש שער הניצחון קייל ווקר היה נרגש: "אני חושב שזה בהחלט מה שהגיע לנו. הגענו להמון הזדמנויות לאורך כל המשחק והצגנו התמדה. זה היה משחק טוב על אף התוצאה הצמודה. אנחנו ממשיכים הלאה עכשיו, נמשיך להאמין בעצמנו". המגן שחזר את שער הניצחון: "אמרתי לעצמי: 'מה אני עושה כאן?', הרגשתי ממש כמו ויני (הקפטן וינסנט קומפני שכבש שער דרמטי נגד לסטר בעונה שעברה). זו הרגשה מדהימה".

"גיבור לא צפוי הגיע, דווקא ווקר כבש שער מאוחר כדי להבטיח שסיטי תעמוד בקצב של ליברפול", נכתב ב"דיילי מייל" שם הכינו את המחזור הדרמטי אמש כ-"90 דקות מרתקות ואף מתישות במירוץ האליפות באנגליה". ווקר קיבל את הציון הגבוה ביותר מבין שחקני סיטי ב"סקיי ספורטס". "סיטי עמדה בלחץ לקראת הקרב הגדול נגד ליברפול. היא החמיצה והחמיצה אבל בסופו של דבר רגע לפני שהמכונה חורקת הגיעה אנחת רווחה עצומה מאצטדיון שלם, כשכולם יודעים מה עומד לקרות בווילה פארק".




סרחיו אגוארו. עד השער שלו סיטי לא בעטה למסגרת (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי