קרדיף תיענש באיסור העברות לשנה וחצי בגלל סאלה?

אמיליאנו סאלה
אמיליאנו סאלה | AFP

כחודש לאחר שנדרשו להעביר כשישה מיליון יורו לנאנט עבור רכישת החלוץ שהלך לעולמו בתאונת מטוס טראגית בדרכו לביתו החדש, פיפ"א שיגרה איום כדי שהכסף יועבר מיידית. הוולשים יערערו על ההחלטה בקרוב

קבוצות: נאנט
(גודל טקסט)

הסאגה סביב העברת החלוץ הארגנטינאי אמיליאנו סאלה, שהלך לעולמו בתאונת מטוס מצערת בעת שעשה את דרכו מנאנט לקבוצתו החדשה קרדיף, כנראה עוד רחוקה מסיום. כחודש אחרי שפיפ"א פסקה כי על קרדיף להעביר שישה מיליון יורו לנאנט עבור רכישת החלוץ, שכאמור כלל לא זכה להגיע לאימון בכורה, הוולשים אוימו היום (שני) כי אם לא יעבירו את הכסף, הם ייענשו באמברגו העברות למשך שלושה חלונות – משמע שנה וחצי ללא רכש החל מינואר הקרוב ועד קיץ 2021.

כידוע, קרדיף רכשה את סאלה בחלון ההעברות של ינואר עבור כ-15 מיליון ליש"ט ובחודש שעבר חויבה להעביר כשליש מהסכום לקבוצה הצרפתית לאחר שטענה כי הוא מת בטרם עת ובנסיבות טרגיות עוד לפני שהספיק לחתום על כל הניירת, אולם הצרפתים, מנגד, טענו שהחלוץ כבר נפרד מהמועדון, היה על מטוס בדרכו לביתו החדש וכי העסקה מבחינתם הושלמה סופית גם בכל הנוגע לניירת. אגב, סאלה כבר היה בקרדיף כדי להסדיר את ענייניו, חזר לצרפת לצורך סידורים אחרונים לפני עזיבה ולמעשה בפרידתו הסופית מצרפת הלך לעולמו בטרם עת, כשהוא בן 28 בלבד.

קרדיף, שצריכה לשלם תוך 45, מתכוונת לערער בשבועיים הבאים על ההחלטה לבית הדין הגבוה לערעורי ספורט, CAS השווייצרי, והם ימשיכו לטעון כי הארגנטינאי לא הספיק להשלים את מעברו לקבוצה כדי שתהיה סיבה לשלם עבור צירופו שמעולם לא הושלם. קרדיף גם טוענת שנעשה לה נזק על ידי נאנט, מכיוון שהסוכן ווילי מקאי ובנו מארק, שגויסו על ידי נאנט במטרה למצוא מועדון שירכוש את סאלה, היו אחראים על הטסתו ומכאן שגרמו לנזק תדמיתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי