בשבת: משחק קריטי לארסנל בלסטר, צ'לסי מארחת את פאלאס

פייר אמריק אובמיאנג
פייר אמריק אובמיאנג | Catherine Ivill/Getty Images

עם הגב אל הקיר, התותחנים יפגשו את הקבוצה הלוהטת של רודג'רס: "משחק חשוב מאוד להמשך העונה". אוזיל בתמונת ההרכב. הבלוז ינסו להשלים ניצחון שישי ברצף בדרבי, טוטנהאם רוצה להתאושש מול שפילד

(גודל טקסט)

המחזור ה-12 בליגה האנגלית יצא היום (שישי) לדרך עם המפגש בין נוריץ' לווטפורד (21:50, ישיר בספורט2), ומחר תגיע מנה גדולה עם שישה משחקים, כשבמוקד ארסנל תתארח אצל לסטר הלוהטת ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. צ'לסי המבריקה תפגוש בביתה את קריסטל פאלאס לדרבי מרתק מהעיר לונדון, טוטנהאם תנסה להתאושש מהתקופה הרעה מול שפילד.

לסטר -ארסנל (19:20, ישיר בספורט1)
קרב צמרת מותח מאוד ייערך באצטדיון "קינג פאוור" כשלסטר סיטי המרשימה של ברנדן רודג'רס תארח את ארסנל, שחייבת את הנקודות כדי להישאר בתמונת הכניסה למקומות המובילים לליגת האלופות. זה לא סוד שהתותחנים נראים רע מאוד בתקופה האחרונה, כשמעל הכל בלטה הסערה עם גראניט ג'אקה, אשר הסתכסך עם אוהדי הקבוצה ואף איבד את סרט הקפטן. אונאי אמרי יהיה חייב להחזיר את שחקניו לאיזון, כשהוא יודע מה מצב הטבלה – המרחק כרגע בין קבוצתו למקום הרביעי הוא שש נקודות, והוא אינו מעוניין שהוא יצמח לתשע, לפני חודש דצמבר.

התוצאות האחרונות של הקבוצה האדומה מלונדון מאכזבות מאוד. רק ביום רביעי האחרון היא מעדה נגד ויטוריה גימראייש בליגה האירופית וסיימה ב-1:1 מאכזב, שהצטרף לשלושת משחקי הפרמיירליג האחרונים בהם היא לא ניצחה. לסטר מגיעה להתמודדות בתקופה אדירה – בשני המשחקים האחרונים ההתקפה הכחולה מצאה את רשת היריבה 11 פעמים ואף שמרה על שער נקי מנגד, ובכך תפסה את מקום השלישי.

"כן, אנחנו חייבים לנצח את לסטר. המשחק מחר חשוב מאוד בשביל כל העונה". סיפר אמרי במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. "אסור לנו לשחק תחת לחץ. נהיה חייבים להתעלות על עצמינו ולנצל את ההזדמנות שניתנה לנו. רודג'רס מאמן טוב מאוד, לא מפתיע אותי שלסטר התקדמה מאוד מאז שהוא הגיע".

אמרי. משחק קריטי מאוד למנג'ר הספרדי (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)
אמרי. משחק קריטי מאוד למנג'ר הספרדי (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)

דני סבאיוס ייעדר מההתמודדות בשל פציעה שספג במשחק בפורטוגל, ונראה כי ארסנל תפתח במערך של שלושה בלמים, זאת על מנת לנסות ולמנוע את החדירות המסוכנות של ג'יימי וארדי וחבריו. מי שעשוי לקבל דקות מאמרי הוא מסוט אוזיל, זאת בעקבות החיסורים הרבים בחוליית הקישור. פייר אמריק אובמיאנג יוביל את החלק הקדמי, כאשר לאחרונה הוא גם מונה לקפטן קבוצתו.

צ'לסי – קריסטל פאלאס (14:20, ישיר ספורט1)
אחרי ה-4:4 המשוגע בליגת האלופות נגד אייאקס, צ'לסי תחזור לסטמפורד ברידג' במטרה להמשיך את הכושר המדהים בו היא נמצאת בליגה ולהשלים ניצחון שישי ברציפות, כשהיא אפילו פוזלת למקום השני בטבלה, ערב המשחק בין ליברפול למנצ'סטר סיטי. כמו לסטר, גם לבלוז יש 23 נקודות והם כרגע נמצאים במקום המוביל לצ'מפיונס.

קריסטל פאלאס מגיעה לדרבי הלונדוני הקשה כשהיא לא השכילה לנצח בשלושת משחקי הליגה האחרונים, אך ברובם שיחקה נגד יריבות מהצמרת. מי שלא ייקח בוודאות חלק במשחק הוא ז'ורז'יניו האיטלקי, שספג כרטיס צהוב חמישי במחזור הקודם וירצה עונש הרחקה. מי שעשוי להחליף אותו אנגולו קאנטה, אך הדבר תלוי בכשירותו של הצרפתי שחוזר מפציעה. מייסון מאונט המפתיע בספק גדול, כשקאלום הדסון-אודוי צפוי לתפוס את מקומו.

"החודש הנוכחי היה טוב מאוד עבורנו, אבל הכל יכול להשתנות מהר מאוד ולכן אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה לפני היציאה לפגרת הנבחרות" סיפר למפארד והוסיף: "מעבר לעובדה שקאנטה הוא קשר אחורי מהרמה הגבוהה ביותר בעולם, הוא יוצר הרבה מאוד איזון בקישור. הוא יוסיף לנו הרבה מאוד".

המקום השני בר השגה עבור צ'לסי המרשימה (Julian Finney/Getty Images)
המקום השני בר השגה עבור צ'לסי המרשימה (Julian Finney/Getty Images)

טוטנהאם – שפילד (16:50, ישיר ספורט1 על גבי "חגיגה אנגלית")
כנגד כל התחזיות, העולה החדשה משפילד מדורגת כעת במקום השישי בטבלת הפרמיירליג, כש"הלהבים" לא נוצחו בארבעת משחקי הליגה האחרונים ומובילים בשלוש נקודות מעל טוטנהאם, שחוזרת לביתה אחרי הניצחון נגד הכוכב האדום בבלגרד, במסגרת ליגת האלופות. כזכור, במחזור שעבר התרנגולים איבדו יתרון נגד אברטון עמוק בתוך תוספת הזמן, במשחק שהסתיים בצורה מאוד קשה עבור הכוכב הקוריאני הונג מין-סון, שהורחק לאחר שפצע את אנדרה גומש בצורה קשה מאוד, וירד מהמגרש בדמעות רבות.

במהלך השבוע האחרון, ההתאחדות האנגלית החליטה לבטל את הכרטיס האדום שספג הכוכב הקוריאני, והוא יעמוד לרשותו של מאוריסיו פוצ'טינו בחלק ההתקפי, כמו גם הארי קיין, שהיה חולה לפני המשחק נגד הכחולים ולא שותף. לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון ליגה, הספרס נואשים להשיג נקודות ולצמצם במעט את הפער שנפתח בינם לבין הצמרת. פיל ג'אגליילקה עשוי לפתוח בהרכב האורחת, שתהמר הרבה על ליס מוסט הצעיר, השחקן החם בשבועות האחרונים.

"שפילד משחקת כמו קבוצת ראגבי. הם נלחמים אחד בשביל השני בזכות הרוח שלהם". אמר פוצ'טינו לקראת המשחק. "יהיה לנו קשה מאוד, ממש כמו בבלגרד. היו דקות רבות שסבלנו נגד הכוכב האדום, הם היו קרובים לכבשו שער פעמים רבות. נהיה חייבים את המזל להבקיע ראשונים ולהשתלט על המשחק".

סון בצוותא עם קיין. יובילו את ההתקפה של טוטנהאם מול שפילד (Srdjan Stevanovic/Getty Images)
סון בצוותא עם קיין. יובילו את ההתקפה של טוטנהאם מול שפילד (Srdjan Stevanovic/Getty Images)

משחקים נוספים: ברנלי – ווסטהאם, ניוקאסל – בורנמות', סאות'המפטון – אברטון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי