צפו: עוד משחק ללא ניצחון לטוטנהאם, רק 1:1 עם שפילד

הונג
הונג מין סון | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

התרנגולים רשמו מחזור חמישי ברציפות ללא שלוש נקודות, הפעם בגלל שער מאוחר של באלדוק (78). סון (58) כבש ראשון לאחר טעות בהגנה. ברנלי חזרה לנצח עם 0:3 גדול על ווסטהאם, אברטון ניצחה 1:2 את סאות'המפטון

(גודל טקסט)
רגע לפני שליברפול ומנצ'סטר סיטי ייפגשו לקרב אדיר שיכול להכריע את העונה כולה (ראשון 18:10, שידור ישיר בספורט1), המחזור ה-12 בפרמיירליג נמשך היום (שבת) עם שישה משחקים. במפגש המוקדם ניצחה צ'לסי 0:2 את קריסטל פאלאס, ובחלק המרכזי של השבת טוטנהאם סיימה רק ב-1:1 נגד שפילד יונייטד. במקביל, אברטון ניצחה 1:2 את סאות'המפטון, ברנלי הביסה 0:3 את ווסטהאם וניוקאסל ניצחה 1:2 את ברונמות. מאוחר יותר תארח לסטר את ארסנל למפגש פסגה מרתק (19:20, ספורט1).


טוטנהאם – שפילד יונייטד 1:1
התרנגולים אמנם הביסו 0:4 את הכוכב האדום בליגת האלופות השבוע, אבל בליגה הניצחון האחרון שלהם היה לפני יותר מחודש ב-1:2 על סאות'המפטון. מאז, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו לא מצליחה להשיג שלוש נקודות בליגה ומתקשה גם נגד קבוצות חלשות ממנה על הנייר. המאמן החליט על שינוי במערך והעלה בהרכב את אריק דייר, בן דייוויס וג'ובאני לו צ'לסו, לו זו היתה הופעת בכורה בהרכב הפותח בליגה אחרי שפתח וכבש נגד הכוכב האדום.


גם עם השינויים, טוטנהאם התקשתה לייצר הזדמנויות והיתה חסרת ריכוז במחצית הראשונה. שפילד היתה קרובה פעמיים לכבוש, והפעם הראשונה שהמארחת סיכנה את השער היתה בדקה ה-38, עם בעיטה שטוחה של לו צ'לסו מקצה הרחבה שהלכה קרוב לקורה. פוצ'טינו ערך שינויים בהפסקה והעלה למחצית השנייה את הארי ווינס במקום טנגאיי אנדומבלה, והתוצאה היתה יותר התקפות כבר בדקות הבאות.


לוקאס מורה. טוטנהאם עברה בין פגרה לפגרה ללא ניצחון (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)
לוקאס מורה. טוטנהאם עברה בין פגרה לפגרה ללא ניצחון (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)


זה השתלם במיוחד בדקה ה-58, כשווינקס הוביל התקפה מוצלחת שעברה כמעט אצל כל שחקני טוטנהאם. דלה עלי ניסה להכניס כדור להארי קיין, וג'ק אוקונול ניסה להרחיק אבל בעט את הכדור בטעות ישירות לעברו של הונג-מין סון – שאמר תודה וכבש בקלות, מעלה את התרנגולים ל-0:1. שתי דקות לאחר מכן שפילד כבר חשבה שהיא משווה, כשאנדה סטיבנס הניח כדור על הרגל של דיוויד מקגולדריק שהמשיך פנימה, אבל ה-VAR קבע שהחלוץ היה בנבדל.


שפילד לא נכנעה ובדקה ה-78 מקגולדריק הוציא התקפה יפה ושלח את ג'ורג' באלדוק לתוך הרחבה. המגן לא התבלבל ושלח כדור נהדר שהטעה את גסאניגה ונכנס פנימה, קובע 1:1. טוטנהאם נכנסה להלם, ממנו לא הצליחה להתאושש עד הסיום, ורשמה עוד תיקו מאכזב שהותיר אותה במקום ה-12.


ברנלי – ווסטהאם 0:3
ברנלי פתחה את העונה מצוין, אבל הפסידה בשלושת המחזורים האחרונים ואיבדה גובה בטבלה. למזלה, היא פגשה את הפטישים שמאז הניצחון על יונייטד לא מפסיקים להפסיד – כולל לאוקספורד מהליגה השלישית בגביע הליגה. תוך 11 דקות אשלי בארנס דחק את ה-0:1 לאחר כדור קרן, ורגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה כריס ווד הכפיל לאחר שקיבל כדור נהדר מדווייט מק'ניל ומצא את עצמו חופשי ברחבה.




ווסטהאם לא הצליחה להתאושש, ובמחצית השנייה הציגה כדורגל הגנתי ופחדני בניסיון לא לספוג עוד. זה לא עזר, כיוון שהגבהה בדקה ה-54 הגיעה לשוער רוברטו חימנז שניסה להדוף אבל הסיט את הכדור בטעות לשערו שלו וקבע 0:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי