יורגן קלופ מסביר מדוע זלאטן לא יגיע לאנפילד בחורף

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Harry How/Getty Images

מאמן אלופת אירופה החמיא לחלוץ: "אוהב את כל מה שעשה במהלך הקריירה, הוא לא תמיד צודק אבל תמיד מבדר, העולם יתגעגע אליו". אולם, העובדה ששיחק במנצ'סטר יונייטד תמנע את הצטרפותו לליברפול

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
זלאטן איברהימוביץ' רק אתמול (שלישי) נפרד כגיבור מליגת ה-MLS וכל אירופה עוקבת באדיקות על היעד הבא של החלוץ השבדי בן ה-38 שכבש 52 שערים ב-56 משחקים בלוס אנג'לס גלאקסי. מרבית הדיווחים טוענים שהחלוץ יחזור לסרייה א'. בינתיים, מי שסיפק ציטוטים מעניינים לגבי זלאטן הוא יורגן קלופ, מאמן ליברפול, שהסביר מדוע החלוץ לא יוכל להגיע לאנפילד.


בראיון ל"מנצ'סטר איבנינג ניוז" אמר קלופ: "אם הוא לא היה משחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, היינו יכולים לשקול את האפשרות הזו. כמו כן, אני לא בטוח שהוא בעצמו רוצה לשחק כאן. אנחנו קבוצה מאוד אינטנסיבית ושונה מהסגנון שלו". כזכור, איברהימוביץ' הגיע ליונייטד בקיץ 2016 לאחר ארבע עונות בפריז סן ז'רמן. הוא כבש 28 שערים ב-46 הופעות בעונת הבכורה וזכה עם השדים האדומים בליגה האירופית, מגן הקהילה וגביע הליגה, אך לאחר מכן סבל מפציעה קשה ועזב בחורף 2018.


יחד עם זאת, הגרמני היה מלא ריספט לחלוץ: "עם זאת, אני לא יכול לתת יותר כבוד מזה לזלאטן. אני אוהב את כל מה שעשה במהלך הקריירה, אוהב את הכדורגל שלו, הביטחון שלו. למרות שהוא לא תמיד צודק, הוא תמיד מבדר. הוא דמות פנטסטית ואני מקווה שלא יפסיק לשחק כדורגל. העולם יתגעגע אליו יותר מדי".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי